Nu är det jul igen, och smisk ska ges med rätt verktyg

Idag har varit en mycket produktiv dag för allt utom min uppsats. Men den började sjukt dåligt. Tror jag vaknade en gång i timmen inatt och var törstig. Det har aldrig hänt förut. Min kropp fick väl nåt rubb. När klockan ringde var jag i princip död. Men vad gör man? Jo man kravlar sig upp iaf med ögon som går i kors och ett rörelsemönster som mest påminner om en påttänd zobies. Kravlade in i duschen och vaknade till lite iaf. Sen bar det av till skolan med Johanna i luren. Blev som vanligt ett sjukt långt samtal om allt möjligt medan jag fördrev tid i väntan på att mitt "möte" skulle börja. Varför är men en sån djävla tidspessimist för? Och varför är det för jobbigt att verkligen kolla uppnär det var man egentligen skulle dit så man slapp vänta i 100 år? Jaja jag överlevde ju det också.

Var på skolan, fixade visumansökningen som skall skickas imorgon.. Sålde lite böcker, fast får hämta pengarna imorgon. Lämnade tillbaka en del böcker på biblioteket, men kom man ihåg den boken som var viktigast att lämna igen? Nej såklart inte! Så smart ville inte min hjärna vara idag.  Så får åka tillbaka imorgon fast jag inte har varken tid eller lust. Vill ju sova ut, göra klart uppsatsen och sedan göra ingenting och ännu mer ingenting. Men det verkar ju inte hända.

Drog ner på stan med Linda, växlade pengar inför Indien, elelr snarare tll organisationsavgiften, tack pappa! Linda kutade omkring på Kärnanhuset och medans jag väntade vvar jag in till Bjarne och snackade skit och kollade på lite telefoner. Det är verkligen Homerdregelvarning när jag kliver in där. Speciellt eftersom min telefon fortfarande leker discolampa. Bjarne den klanten hoppade på kryckor efter en snö och hundrelaterad olycka men såg inte ut att lida allt för mycket. Men man ska hålla sig inomhus är det är snö. Speciellt äm man är en klant, som jag. Jag kommer en dag att halka och slå ihjäl mig, det är nog så jag kommer dö. Antagligen dessutom på plan mark, sommartid utan en endaste liten isfläck i närheten. Skulle inte föråna mig alls och folk skulle få skratta åt mig in i det sista. Jag bjuder på den, bara ni ordnar fest på begravningen istället för det där deprimerande kyrkkaffet. Jag ska vidare till efterlivet med klass och schabrak.

Sen åt jag och Linda lunch för tydligen ansåg jag inte på morgonen att frukost var nödvändigt, vilket slutade med att min mage klagade oroväckande redan vid ankomsten till skolan 2½ timme tidigare. Den var inte alls särskilt glad när vi var nere på stan kan jag säga. Har man NJFÄD så har man. Sen blev det några timmar till på stan. Bla så jobbade vi stenhårt på att skaffa oss kraftig migrän genom att leta parfym på Kicks. Fy fan man är nästan hög och alldeles luddig i huvudet när man går ut därifrån.  Vi letade julklappar åt Lindas familj vilket faktiskt gick ganska bra. Jag köpte inte ett jota. Men så ekar det i en halvtimme när jag kollar banksaldot också. Dessutom så får folk presenter när jag kommer hem från Indien istället.

Avslutade stadsvandringen på Coop då jag åtgärdade en av orsakerna till min bristfälliga frukost. Eller snarare avsaknade frukost. Mitt kylskåp ekade nämligen värre än bankkontot. Sen skjutsade Lindagullet och hennes kille hem mig och matkassen som betalning för att jag gjorde henne en tjänst. Det är juletider, resten får ni reda ut själva. Lyckades faktiskt genera Linda i bilen med en kortare diskussion om spanking. Hahaha! JAg har NJFÄD, möjligtvis MJFÄD okej?! Nej men kom i helgen fram till att om man inte är inne på BD/SM på riktigt så ska man nog undvika att bli spankad med smala snärtiga grejer i stil med blompinnar eller liknande. Istället ska man satsa på bredare mer klatschiga grejer som en hårborste eller nåt. Linda undrade varför vi egentligen var kompisar och kom fram till slutsatsen att det nog berodde på tillfällig sinnesförvirring första terminen och när det klarnade var vi redan fast med varandra. Hahahaha! Kom hem vid halv 5 (åkte vid 09:15), slängde in matvarorna i kylen/frysen. Sen somnade jag i soffan som ett barn i soffan ock vaknade 21:00. Välbehövlig powernap haha. Så nu ska jag försöka plugga lite innan jag ska sova igen.

Ja det var väl ungefär allt. Avslutar det hela med låten jag nött i 3 dar nu.. Hide The Knives - Care. Sjukt bra låt! Och fick en pik av Bjarne om att jag borde rösta på Corroded, antagligen på Bandit, och så Takida och Itchy Daze på Tracks. Jag som är en ond och elak människa pikade tillbaka med att jag fortfarande inte fått nån T-shirt. Det kunde han gott ha! Visst ja, låten. Här kommer den.

Nej dags för ett sista ryck!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0