Glee, Mark Salling och slutspurten på uppsatsen

Borde egentligen sitta och plugga. Eller sova om inte annat. Men är inte tillräckligt motiverad för det första och inte tillräckligt trött för det andra så istället har jag sett lite på Glee vilken är ungefär den bästa serie jag sett på länge. Bra skådisar, bra handling, utmärkt soundtrack! Men uppsatsen är bra nära färdig nu. Inte för att jag har tid att slappa men ändå. Några motivationshöjande pauser behöver man. Och den serien är motivationshöjande på mer än ett sätt. Som Mark Salling, han funkar på ett sätt, medan soundtracket och handlingen funkar på ett annat sätt. De tre ihop är en otroligt vinnande kombo för både distraktion och motivation. Sen har han en jäkla röst också.. Så slänger med ett klipp.. Iofs inte från Glee men ändå..


Jag och Linda försökte peppa varandra inatt. Men hon backade ut kring halv sex i morse utan att egentligen fått nåt gjort. Jag däremot kom en bra bit, bara inte en tillräckligt stor bit. Så tänkte köra ett par timmar till och sen får vi se.. Vill verkligen bli klar idag så det bara är korrektur och finslip kvar sen. Då kan jag verkligen lägga ifrån mig den och sedan se på den med nya ögon.

Mycket annat har inte hänt. Ellen var här ikväll och käkade midag, min spis är lite knäpp så fläskkarréerna blev lite brända men vem bryr sig? Gott blev det ändå. Sen nötte vi humor på Youtube. Lite Magnus Betnér och annat roligt. Hon visade mig dessutom en ganska bra låt med Thomas Järvheden.

Nej dags att göra ett nytt försök till ett ryck.. Sen får vi väl se vad som händer..

Ciao


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha... barnfilmer is teh shit :D

Kakor också såklart. Och imorgon är det sushi,sushi,sushi dansar lite och sjunger

2009-12-07 @ 14:27:28
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0