Är det bara mina nysar som luktar illa?

Den rubrikan kan ni ju fundera på. Dock inte min sjuka hjärna som uttalat sig denna gång.

Måste ju säga att man är lite glad idag. Ja inte för att nåt speciellt hänt egentligen men man får vara glad för det lilla. Bloggen har haft besöksrekord den sista tiden. Och har ingen aning om varför. Men det är kul! Synd bara att det inte ramlar in några kommentarer. Okej okej, 23 pers är kanske inte mycket egentligen, men för mig är det..

I övrigt tror jag min korsrygg fått frispel. Det andra kalalr magkänsla sitter i korsryggen på mig tydligen, men den här veckan börjar jag undra om den kanske är överbelastad eller något av allt kånkande på böcker för den ger helskumma utslag. Tycker att allt är lugnt och mañana mañana när den borde ha panik och tvärt om. Helskumt. Kanske borde ge den lite semester. Idag hånlog den också och var helnöjd med situationen då den snarare borde gett utslag för otroligt patetiskt och sluta för fan Emma. Helt klart nåt som är fel.

Hmm har egentligen inget att babbla om. Eller jo, till alla er som gillar köttfärsbiffar. Prova INTE att byta ut getosten mot Mozzarella. Otroligt smaklöst. Tack och lov har jag ju ett lager med chili i alla dess former så jag räddade upp den trista kryddningen. Men nä, nästa gång blir det nog getost eller åtminstone nåt som smakar något.

Nä verkar luta mot att sova. Imorgon väntar ytterliggare en hel dags pluggande på skolan. Yuck. Men men, det börjar gå framåt, tror jag..

Ciao

Kommentarer
Postat av: mhhhmm.....

Kommentarer från sanningssägaren.....är det verkligen önskvärt......?

Ja kanske.

Om du bara lägger hälften så mycket ambition på din uppsats som ditt liv på nätet/blogg/hemsida/facebook så kommer nog uppsatsen att räcka till en profesur i socialt elände kära dotter!! ;-)))

Och ny telefon kan du fetglömma för att använda lite ungdoms snack! Sedan förstår jag inte alls vad som skulle vara så äckligt med den lilla finnen?

Det finns värre på Utube men du är ju dessutom sent på det för de där såg man ju för över en månad sedan! Är du inte online? ;-))

Jag älskar dig skitunge!

Glöm aldrig det!

T.

2009-11-18 @ 10:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0