Även misslyckad kladdkaka smakar gott

När livet suger kan man göra en hel del saker för att muntra upp sig själv. Det har jag försökt göra idag och det har haft varierande resultat. Jag bakade en kladdkaka med extra choklad i, misslyckades kapitalt, kladdig blev den, och lite bränd. Smakade ändå underbart gott och bjöd in Nanna som halvt åt ihjäl sig. Trevligt sällskap och choklad, kan det bli bättre? Nej.

Pratat massor i telefon med stöttande underbara vänner. Det kan aldrig gå fel! Och det gjorde det inte heller. Sket dessutom i pluggandet mestadels av tiden men fick lite gjort iaf. Så det kändes ännu bättre. Sov ut ordentligt också för en hel helg med Linda och mer plugg så nu är jag mer än redo.

Spela bra musik, som Dax Johnsson - Rain. Mmm klassisk musik när den är som bäst! Men ska nog hotta pp det hela med ett tips från A-listan.se om att bota höstdepressionen. "Stäng dörren - vart du än är- vrid upp MC Hammers "U CAn't Touch This" i ipodhörlurarna och peka på naveln varje gång refrängen går igång". Det funkade verkligen igår och är nog det roligaste tips jag fått på länge även om jag hellre dansar än pekar på naveln. Jag och Linda älskade det! Just därför ska ni nu få hjälp att bota deppet! 



Sedan avsöutar vi det hela med lite Glee Club på Tv4 så blev dagen ganska bra ändå. Trots att världen är fylld med idioter, uppsatsen gått åt skogen och bankkontot ekar tomt och man får blinka med puppyeyesen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0