Bilder på corroded

Tänkte jag skulle få ut lite av mina Corrodedbilder här också. Jag har ju så många. Och jag har ju som sagt en hel del privata bilder dessutom. Och eftersom Pamela gav mig fullt tillstånd att retas hur mycket jag ville med Bjarne hehe tänkte jag hjälpa killarnas egen blogg med några intressanta studier. Dessutom tänker jag hämnas för att de är så förbannat djävla långsamma med att skaffa fram en t-shirt och en signerad skiva åt den officiella bandfotografen. Inte ens på VIP listan hamnar man. Eller får åka turnebuss, inte ens fotat den har jag fått göra. Så här kommer hämnden! En lite del av den iaf. 

För det försa verkar Per ha en förkärlek för att strippa offentligt, jag vet inte riktigt varför. Men stackars oskyldiga skyltdockor fick uppleva det, och likaså har min kamera fått en glimt av samma beteende. Och i kombination med Pers klockrena kommentar på Facebook angående ifall han kanske blivit lite förgammal för rock n' rollivet "Mitt jobb i Corroded?...över min gamla, slitna, alldeles för håriga och trötta kropp!! No way sister....där är det alldeles för kul än så länge, det andra menar jag;)" så måste denna bild ut. För hår finns det. Hehe! Per var heller inte så sugen på att vaxa bort det av någon konstig anledning.



Så var det ju requesten från Pamela om att plocka ner Bjarnes ego några pinnhål ja. Ska se vad jag kan hitta i mitt förvar. Mest finns det nog bara bilder som skulle passa i albumet Lite Fel Med Bjarne. Även om nog NJFÄD skulle passa som titel på det albumet. Tyvärr kan jag inte kontra med en naken rumpbild. Men vad Bjarne går på vill jag också smaka!


Hin håle himself, Bjarne har horn! Hur? det vet inte. Varför? ingen aning.. Roligt? Absolut! 


Och må vi aldrig glömma Bjarnes rosa kalsonger. Det är inte en naken rumpa på en landsväg men ack så underbart ändå haha. Dessa kalsonger blir vi aldrig trötta på att retas för. Och eftersom de retar Per så mycket tar vi bilden en gång till...



Peter då, ja där har vi den bästa bilden någonsin från yran, bilden vi alla trodde jag missat, men nejdå, jag fick den.. Peter i ryggläge, på scen, mitt i extranummret, jajjemensan.


Vi avslutar det hela med en bild på Bildsköne Jens, eller ja, här tror jag Corroded fick en släng av gay eller kan någon annan förklara struttandet?


Nä jag tror jag kontrat nog nu.. Kanske det här ökar på takten på grabbarna och min utlovade t-shirt. Annars kan jag nog hitta fler bilder..

Annars kan ni ju alltid besöka grabbarnas blogg och garva er fördärvade.

Ciao









Kommentarer
Postat av: Johanna

En svensk gay-Ron Jeremy, från midjan och uppåt.... eller hur var det Fredrik? :P

2009-11-14 @ 00:24:30
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0