Babbel i natten

Idag fick jag verkligen ingenting gjort. Vissa dagar är väl helt enkelt så. Linda å andra sidan var det en jäkla fart på. Det är verkligen helt sjukt. När det går dåligt för mig går det bra för henne och vise versa. Det är helt galet. och just nu får det inte gå dåligt för någon av oss. För vi ligger efter, rejält. Men motivationen var inte på topp idag. Nya tag imorgon istället. Men fan det känns inte ljust det här. Känns som att jag är överhopad av arbete och knappt vet vart jag ska börja ta tag i det. Även fast jag vet att det går framåt så känns det lite som att jag inte kommer någonstans alls.

Fan det här känns inte bra. Inte bra alls. Dessutom gick det upp för mig idag att jag ska fan till Indien, jag ska vara borta jättelänge, helt själv. Det var bra nära att paniken slog till ordentligt där. Men lyckades kväva den. Panikläge över det just nu är inte hlet smart. Så istället kommer jag nog att få bli klubbad i huvudet av det lite senare. Vilket kanske inte heller är bra. 


In med ett litet musiktips i natten också Foo Figthers - Wheels. Riktigt mysig låt!




Och för att göra det hela ännu lite värre har jag helt plötsligt satt mig själv i en helt galen situation. Nu har galenskapen slagit till igen och jag börjar göra en massa grejer jag egentligen är för feg för att göra. Samtidigt är jag alldeles för uttråkad eller något för att inte göra det. Men det leder mest bara till en massa ångest och trassliga nerver. Det är kul, för det är något jag velat göra länge. Samtidigt är det scary as hell  och jag vill bara backa ur. För min rubbade hjärna säger att herregud hur ska du klara av det där? Det duger du inte till! Du kommer aldrig klara det! Eller ja nåt sånt sitter den och maler. Men det är väl bara dåligt självförtroende som snackar en massa dynga.  Det blir säkert skitbra. Hoppas jag iaf. Men jag är nervös som fan iaf, fast det är någon vecka kvar innan det ens är aktuellt.

Nej nu ska nog jag sova så jag får något gjort imorgon.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0