Sur som citron

Okej, nu är det full rulle, men jag måste börja uppdatera här. Men det är svårt att hitta tiden.

Idag har jag tagit ytterliggare 2 vaccinationer och igår hade jag uppföljning på kursen jag gick på behandlingshemet. Så det är full rulle nu. Och mina biljetter till Indien är bokade och klara nu. Den 23 januari bär det iväg. Wiii!

Nu måste jag sätta mig och plugga som en gnu för jg ligger lååångt efter. Inte alls roligt men jag lyckas nog ro det här i hamn. Hoppas jag iaf. Så det blir att hålla tummarna.

Dessutom är jag heligt djävla förbannad! Jag hatar folk som bara försvinner utan ett enda djävla ord om saken. Jag verkligen HATAR det! Fel att bara säga vad som är fel då? Nej usch för sånt.

Nej nu måste jag plugga.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0