En tråkig tisdag.....

Herregud det händer så djävla mycket nu att man blir alldeles matt. Men det börjar verkligen arta sig nu. Biljetterna till Örebro för träffen innan vi drar till Indien är bokade nu. Jag gjorde dessutom en fuling och såg till att jag har en bra stunds väntetid i Stockholm på vägen ner. Varför? Ja för att jag hade lust helt enkelt hihi..

Idag var jag och beställde pass så nu är det också fixat. Så då kan jag fixa visum. Passupplevelsen var ju rätt hmm komisk. Det var en kvinna där före mig som strulade jäklar i min själv. Hon knäppte om kortet i 20 minuter tror jag. Jag tror jag var klar på 5 med hela passet. Sen att bilden såg fördjävlig ut får jag leva med, det är väl så jag ser ut och jag är inte snyggare än så helt enkelt. Inte på ett kort knäppt rakt framifrån iaf. 

Hmm vad har mer hänt? Jo jag hade ju en inneboende mellan söndag och idag. Johanna kom och vi åt sushi på söndagen, vilket börjar bli en tradition. Jag tror både hon och jag gått runt i flera dagar innan och sjungit sushi sushi sushi.. Nanna blev nästan knäpp på mig ett tag.

Annars har kurator Emma varit i tjänst rätt mycket senaste tiden. Men det gör jag så gärna. Det är kul att kunna hjälpa någon annan och att alla erfarenheter amn har kan komma till användning.

Uppsatsen går det väl sådär med. Usch så omotiverad jag är nästan hela tiden. Det är faktiskt lite skrämmande. Men men det får gå som det går. Jag tänker inte springa in i väggen över den här grejen. Då går jag hellre upp med den i januari. Även om det blir sjukt tajt att hinna med innan Indien. Men så får det bli. Så egentligen borde jag sätta igång nu men ska nog vila lite till. Annars orkar jag inte sitta natt vilket jag faktiskt behöver. Är skrämmande mycket kvar på den. Lnska mig lycka till liksom.

Nej nu ska jag vila lite till med House innan jag gör ett ordentligt ryck med uppsatsen. Ska träffa en lärare imorgon som ska hjälpa mig med tabbellerna och så, det kan kanske ge en nytändning. Om nu inte något annat kan göra det.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0