Gonatt eller nåt

Jag borde verkligen sova. MEn vet inte varför jag inte bara lägger mig i sängen. Har varit trött i timmar. Jag vill nog helt enkelt inte att helgen ska ta slut så jag mpste börja med uppsatsen igen. Men jag måste, och nu vill jag bara bli klar. Sen ALDRIG mer uppsats typ. Wihi.. Dessutom ska jag ju till Indien. Mycket roligare än att skriva uppsats hoppas jag..

Mycket rolig stripp med Nemi..


Men först måste jag bli klar med det här.. Och försöka städa lite, och försöka komma ut lite mer. Verkar luta åt att jag får börja promenera. Fast jag hatar promenader, de är så förbannat tråkiga. Jag har dessutom en tendens att bli ganska grinig av promenader. Måste vara nån defekt hos mig.. Men jag måste ut. Annars blir jag tokig..

Nej nu ska jag sova..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0