Heja heja heja oss!

Usch vad trött jag är.. Hela dagarna är fyllda med den där jäkla uppsatsen och när vi ger oss är hjärnan deg. Men men så är det väl. Ska bli skönt när det här är över. Men nu går det iaf framåt med stormsteg. Det är skönt. Och den här veckan ska jag försöka ta någon dag ledigt och göra något annat. Bland annat måste jag till Ånge en sväng till tandläkaren och på onsdag ska jag och Nanna på bio. Så det blir nog skoj!

Hmm mycket annat har inte hänt, har mest suttit och pluggat som en dåre hela helgen. Men känns bra, känner mig inte sönderstressad så det gör inget att jag liksom kör på hårt. Det är snarare det att jag är bara lite småless men inte allvarligt. Vill bara bli klar nu så jag kan pilla naveln i någon vecka, men tänker inte stressa sönder mig själv och känner inte att jag är på väg att göra det heller. Känns nästan som att jag är på väg att bli mig själv igen. Det är skönt.

Nu sitter jag ganska bekvämt i Lindas soffa och håller på att somna. Hon blir nog inte så glad på sin hejarklack om den somnar så får försöka göra ett ryck. Har fastnat för en ny låt igen, Stone Sours- Zzyzx Rd. De är verkligen jättemysig. Så den nöter jag just nu.


Nej nu ska jag göra ett litet ryck..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0