Hos Linda och försöker plugga

Jaha så sitter man hos Linda då för ytterliggare en hel dags pluggande. Så tråkigt. Dessutom mailade min handledare igår och ville ha en handledningsträff på måndag, ÅNGEST! Han kommer säkert säga att allt är skit. Fast det är det ju men ändå. Så nu blir det fan till att sätta fart så jag kan visa nåt mer då på måndag. Håll tummarna!

Dock har jag och Linda fastnat lite i Top Gear. De är ju bara så djävla roliga. Jag har typ kramp i magmusklerna för jag har skrattat så mycket.

Och sur är jag fortfarande. Och blir värre och värre för varje timme ungefär. Usch jag gillar inte att vara såhär sur. Men men det ska nog också ordna upp sig.

Dags för mer pluggande!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0