Lite Idol, lite nålar, lite spikmatta

Har haft en riktigt bra dag. Men den blev inte riktigt som jag tänkt mig. Fast det blir ju livet sällan. Tänkte sova ut men slog aldrig av telefonen, så Catta väckte mig. Hon hade varit hos frissan som har flyttat precis vid mig och hade några timmar att slå ihjäl innan jobbet började. Och det fick hon så gärna. Så vi snackade en massa skit, var en sväng på Gluggen (godast godis i världen) och bara hängde. Så fick köra lite bil också. Körde henne på jobbet bland annat. Jag älskar att köra bil!!

Sen pratade jag med Madde, försökte fixa mitt visum men det blev fel plus att jag verkligen inte fattar en grej jag måste skriva in. Hur ska jag kunna uppge någon adress om jag inte har någon referens dit jag ska? Måste kolla det med läraren igen.  Sen drog jag och Madde fram på byn och hipp som happ hade jag tagit den jäkla grissprutan. Förlåt Linda det var inte riktigt meningen. Men nu är den tagen iaf. Så en grej till på checklistan avklarad. Jag tror de senaste månaderna nästan botat min nålrädsla faktiskt. Men 7 sprutor sedan slutet på september är ju rätt mycket. Madde däremot mådde inte alls något vidare. Stackars liten. Jag vet hur det känns attt vara sjukt nålrädd.

Catta, Madde och Alex kom förbi senare på kvällen efter middag. Familjen bjöd på tacos idag. Mycket smakligt! Vi såg Idol. Rätt person åkte, men det här är verkligen första året som jag har svårt att veta vem jag tycker bäst om. För alla är så jäkla bra! Men Erik är ju iofs en klass för sig! Ge den killen ett bra rockband, om han inte kan skriva själv får nån hjälpa honom skriva ihop ett gäng bra låtar i rockgenren (läs 80-tal eller liknande) och sätt honom som förband till vilket stort rockband som helst. Sen är det klappat och klart.  Och Bagge var tillbaka, älskar Bagge! Skönt att han äntligen är frisk!

Sen har jag inte gjort så mycket mer. Är mest bara seg. Märks att man varit stressad som fan ett tag. Känns nästan som att jag tänder av. Provade att ligga på en spikmatta igår. Det gjorde inte alls så ont som jag trodde att det skulle göra. Det var faktiskt riktigt skönt. Ska nog göra det ikväll igen. Jag tror jag vill ha en egen. Fast jag har rätt ont i ryggen idag med. Men även om jag har det kanske placeboeffekten sätter in om jag ligger på den ett par gånger till. Men tänk att man kan ligga på alla de där piggarna och tycka att det är ganska skönt. Dessutom att de inte går igenom huden. Det tycker jag är konstigt.

Det är väl ungefär det jag hunnat med idag. Och är sjukt trött redan. Kanske skulle satsa på en tidig kväll. Haha!

Nej ska sluta skriva iaf.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0