Monsterbagen anfaller!

Jaha så har man käkat lunch, och idag fick det bli pasta med ost och skinksås. Hade lver sedan middagen igår och då mitt konto ekar tomt får man bara fint anpassa sig och ta med matlåda. Nu sitter jag ensam i ett grupprum och försöker plugga igen. Var inget vidare kul att måsta ta bort så himla mycket jag skrivit i uppsatsen bara för att det inte är relevant sedan jag ändrade idéen igen. Uscha. Det fick mig att tappa lusten igen.  Men men det ska nog reda upp sig i slutändan. Får bara ta mig själv i kragen och sätta igång. Nu har jag iaf en massa referenser. Jag kan använda mig av, vilket jag behövde. Plus att jag inte behövde börja om helt från början iaf. Så en hel del är kvar. Tack och lov! Sen får vi se om det här ens blir en bra uppsats i slutändan. Jag är rätt nöjd bara jag blir godkänd.


Fan alltså vi har såna mängder med böcker och grejer vi bär runt på nu att våra ryggar håller på att gå av helt och hållet! Lindas bokkasse är rena döden och väger säkert 30 kg. Minst. Jag försöke att bara ta med mig det jag ABSOLUT behöver. Men det är tugnt som fan iaf. Vi blir alldeles knäckta. Så vill någon ställa upp på att ge mig massage så är det bara att höra av sig. Vi hade tur idag, egentligen skulle vi sitta på tredje våningen men vi lyckades stjäla tillbaka grupprummet på andra våningen eftersom ingen tagit det efer 30 minuter. Det bra med det grupprummet är att det bitvis faktiskt är på markplan så man slipper bära väskorna upp för en massa trappor. Wiiii! Eller ja, ibland får vi bära men inte allt lika ofta och mycket som om vi suttit längst upp.

Lindas monsterbag, ser fin ut på ytan, rena döden att bära omkring på!


Nej är väl dags för mig att sätta igång igen..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0