Myspysdag med Madde

Har haft en ganska mysig dag. Blev upp ganska tidigt för att ta ett tåg till Ånge. Sprang på farfar som bjöd på gott fika på Konsum. Mums!! Farmor var tydligen i Uppsala hos min kusin. Sedan mötte Madde upp mig och väntade på mig hos tandläkaren. Gick rätt bra där idag faktiskt. Inte perfekt men rätt bra.

Sedan har jag mest hängt hos Madde, glott på film, haft pickiskrig och slöat. Sååå skönt. Vi kan typ umgås i flera timmar utan att behöva prata. Men idag snackade vi en del. Men jag är lite för slutkörd för att ha massor att säga. Behöver verkligen de här dagarna och bara umgås och skita i upsatsen. Tänker ta nya tag när jag åker tillbaka till Östersund igen. Har ju lite fler veckor på mig nu. Och det tänker jag utnyttja. Men det var skitkul att träffa Madde igen eftersom hon varit utomlands i en månad. OCh det är skönt när man bara kan vara, inte behöva göra nåt. Bara vara sig själv och fjanta sig. Vi rev nästan Leffes vardagsrumsbord under ett mycket intensivt pickiskrig haha. Förlåt Leif!

Nu är jag helt slut och har Linda på tråden. Inte för att hon säger så mycket, hon läser igenom det sista på sin uppsats nu. Men det gör inget för då hinner jag ju blogga. Inte för att jag har så mycket att säga idag heller.

Appropå ingenting så var jag och Bubba och kollade på parfymer innan Nanna dök upp igår och jag insåg hur mycket jag saknar min favoritparfym som är slut. =(.. Skulle verkligen vilja köpa en ny. Och den luktar så otroligt gott! Det är Esteé Lauders Pleasures Exotic. Den älskar jag. Bara ett tips sådär haha..

Nä nu ska jag göra nåt annat.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0