På skolan...

Jaha då sitter man på skolan igen då och ska försöka göra ett ordentligt ryck med uppsatsen. Jag ringde Linda igår i panik skulle man kunna säga och undrade vad fan vi skulle ta oss till. Vi bestämde oss för att boka grupprum idag och hela nästa vecka och be till gudarna om att vi får ihop det här. Imorgon tänkte vi att vi skulle träffas, plugga och sedan ta filmkväll och skita i hela grejen ett tag. Så nu får ni fan hålla tummarna för att jag lyckas ro hem det här någorlunda. Har nämligen egentligen ingen större lust att sitta över nästa kurs också och slita med det här. Så nu ska jag verkligen försöka rycka upp mig. Men det är svårt. För det är tråkigt.

Så nu sitter jag och väntar på att Linda ska dyka upp. Vi blev mer än olovligt sena idag men vad gör man? Egentligen borde jag vara skitstressad och noja som en idiot. Men det gör jag inte. Jag är skrämmande lugn trots att jag bara har 2 veckor på mig att reda upp den här skiten. Undra vad som gick fel? Är iaf helt övertygad om att min hjärna tog med sig min motivation på en het semester på Bahamas. Uppenbarligen är Johannas hjärna reseledare där nere som har varit borta sedan 4 oktober och Ellens verkar också ha hängt på. Fuskigt!

Är dessutom lite grinig, och jag hoppas att det reder upp sig ikväll. Men någon kommer få krypa rätt ordentligt kan jag lova! Men vi får väl se. 

Nä det är väl dags att sätta igång på riktigt nu. Kan ju inte sitta här och fjanta. Jag får skriva mer ikväll.

Ciao





Kommentarer
Postat av: Nanna

Bra att du tar tag i det nu. Jag tror på dig och jag vet att du kommer hinna klart =)

Hehe, krypa är en bra grej.... Men låt det inte hända igen....

2009-11-13 @ 14:22:25
URL: http://www.metrobloggen.se/justbeingme
Postat av: Emma

Nej nu djävlar ska något göras så det här var sista gången.

2009-11-13 @ 15:26:48
URL: http://tilii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0