Plugg plugg plugg

http://www.tjuvlyssnat.se


Jaha så sitter jag ch Linda på skolan igen då och försöker göra ett ryck till med uppsatserna. Det gick bra hos handledaren idag, även om det innebär att jag fick ändra min uppsats IGEN. Men nu känns det bättre och som att jag har koll på vad fan jag håller på med. Sen får vi se om jag kan gå upp med den nu eller i januari. Det är inte spikat i sten än. Det visar sig nog senare i veckan. Jag ska iaf inte stressa ihjäl mig.

En lite mindre stressad Emma efter att handledaren lugnat ner henne. Varöfr pratar kjag om mig själv i tredje person?



Idag har vi inte fått så mycket gjort än. Istället har vi sett universums äckligaste klipp om en finne, mår fortfarande lite illa när jag tänker på det. Sen har vi kollat på lite bilder från Lindas resa till London samt klippet från när hennes kusin var med i Vem vill bli miljonär. Han är bra rolig Daniel faktiskt, skulle nog kunna slå sig fram som komiker om det skiter sig med universitetsutbildningen till civilingenjör. Vilket det nog inte lär göra. Och så har vi fått trogna vänner i tjuvlyssnat.se och tjuvtittat.se. Lite humor behöver man.

Så nu blir det en stunds aktivt pluggande hade vi tänkt, så tänkte ni skulle få se lite fula bilder på oss när vi är duktiga. Eller ja vad man nu ska kalla oss.

Linda sjunger och dansar för att släppa på spänningarna, vi har roligt emellanåt också.



Och fortfarande inget spår av Idioten, fan vad skäll ha ska få när jag får tag på honom. Börjar bli otroligt sur faktiskt. Men men jag kan inget göra mer än vänta ut honom. Men jag är så förbannat trött på Idioter, jag känner alldeles för många. Usch jag verkar vara en idiotmagnet.

Det här spelas i hölurarna, metal funkar bra som motivation. Ilska funkar bra som motivation. Idioter och Corroded är en bra kombo för mitt pluggande.

Linda ser inte alls glad ut över det här. Man får bunkra med goda mackor och Cola (då vi hatar kaffe men är i desperat behov av koffein) för att överleva. en students näringsintag.



Nej dags att göra någon nytta.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan för dig och lägga ut biler på mig=P

2009-11-16 @ 13:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0