Plugga eller glo på skor? Den stora frågan

Jag borde verkligen göra något vettigt, som att plugga ett stort antal timmar. Men vem fan har lust med det? Inte jag det kan jag säga. Är så otroligt trött att min hjärna har emigrerat till Bahamas för en trevlig semeter. Hoppas den inte blir ensam bara.

har suttit en stund nu och suktat på en massa skor som jag vill ha. Speciellt en massa sådana som fa knappt går att gå i för klacken är för hög, men de är snygga som fan. Såna man inte kan dansa i på krogen för det gör alldeles för ont i fötterna. Men man vill ha dem iaf. Eller stövlar, jag är verkligen helt kär i skor! Jag har redan alldeles för många par, och många av dem använder jag inte. Vet inte riktigt varför. Skulle behöva klacka om mina favoritskor också. De här två paren är jag mest kär i just nu, fast skulle vilja ha ett par klarröda pumps, som de jag hittade på DNA i somras men inte hade råd med =(. Men det lär ju inte hända. De här två paren är från skopunkten iaf, biligt är bra!



I övrigt har det väl inte hänt så mycket ikväll. Har mest slappat, vilket som sagt är skitkorkat. Men vafan satt på skolan i 6 timmar idag och fixade med tabeller och sånt. Det var ju ganska duktigt ändå kan jag tycka. Men är fan så skoltrött nu. Vill bara att det här ska vara över. Men det är 3 veckors mycket hårt jobb kvar först. BLÄÄÄ!

Men det finns ändå en och annan ljuspunkt på himlen. Fast de verkar inte fungera taggande för uppsatsen, snarare sjukt distraherande. Men det gör ingenting. För man mår bättre vilket ändå i slutändan får en att plugga bättre, tror jag iaf. Det visar sig väl om det var för mycket distraktion om 3 veckor sådär.

Nej nu ska jag försöka göra ett ryck så jag kan sova med gott samvete sen.

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0