Riktigt vidrigt faktiskt.

Alltså det här var vad jag och Linda tittade på förut som man fan fortfarande mår lite illa över. Hur fan lyckas man? Riktigt nasty. Det är överlevnadsbart om man tittar utan ljud så jag varnar er. Och Catta, du ska inte titta alls! Du kommer kräkas! Det är så äckligt att det måste visas.


Borde egentligen leta ännu mer referenser till min uppsats, men nu är jag less. Funderar fan på om jag skulle ta och ge mig för idag. Fast jag har ju egetligen bara pluggat sen 13:00 efetrsom vi inte kom igång ordentligt tidigare. Men jag VILL inte mer just nu.. Så istället kan man ju fjanta på lite här.. Ögonen går typ i kors och jag vill mest hem och äta och slappa. Helst sova en stund också. Men ska hålla ut en stund till..

Nej tillbaka ner i kurslitteraturen.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0