Ska jag köpa en strap-on och hjälpa dig öva?

Herregud jag får ingenting gjort! Alls! Eller ja lite kaske men inte alls tillräckligt. Får försöka ta nya tag imorgon igen för jag vill verkligen bli klar med skiten nu! Men det ser helt klart ljusare ut än det gjorde för en vecka sedan. Men det är ändå inte tillräckligt.

Fan undra om John Blund åkte vilse när han skulle besöka mig eller om han tror att jag bor i en annan tidszon. För jag sov typ hela dan och ja nu är klockan sex på morgonen och jag är knappt trött. Inte så smart. Speciellt då jag ska iväg och vaccinera mig imorgon mot den där konstiga grisinfluensan. Tydligen anser min skolsköterska att det är jätteviktigt! Men att vaccinera sig mot rabies inför Indien var inte alls lika viktigt. Hmm?? Bara jag som tycker det är konstigt? Oavsett vilket så ska jag och Linda pallra oss iväg imorgon. Om vi kommer iväg då vi inte får sova.


Appropå Indien försökte jag se en indisk film inatt, den var verkligen INTE bra. Jisses vilken skit. Saawariya hette den. Jag gav upp efter halva. Det hände ingenting över huvud taget! Däremot längtar jag till onsdag då jag och Nanna ska se New Moon. Egentligen är jag emot filmer baserade på bra böcker men man måste ju se dem. Och den första filmen växte verkligen på mig när jag sett den några gånger. Men Robert Pattinson är ingen höjdare, och det är fortfarande lite som att se två personer med Asbergers bli kära. Kanske har de rättat till det i den här filmen.

Jag kan fan inte fatta att jag faktiskt bokade den där dejten i Stockholm. Fan jag är skitnervös. Och varför skriver jag det här, ja det får jag fundera på senare. Men jag kommer antagligen ha mina nerver utanför kroppen då. Fast det har jag ju nästan jämt. Samtidigt vill jag göra det, och Nanna skulle antagligen tvinga mig om jag försökte backa ur. Haha. Det är hennes kommentar som jag använde som rubrik var bara så djävla rolig! Och jag tackade nej till erbjudandet, haha.

Appropå nerver gick det upp för mig igår hur pass allvarligt det där med Indien faktiskt är. Jag höll på att få panik på riktigt. Men jag tryckte bort det. Jag har inte tid att få panik över det nu. Men jag insåg verkligen vidden av att vara i Indien i 15 veckor med en massa folk jag inte känner. Hjälp! Och sova på en madrass på golvet, och vara jättelångt hemifrån, och alldeles ensam. Det skrämde nästan slag på mig helt! Men har som sagt inte tid att bli vettskrämd. Så jag lyckades trycka bort det.

Slutligen gav Johanna mig ett så jäkla roligt klipp igår med Thomas Järvheden där han förklarar varför basister är de sämsta i ett band. Jag skrattade så jag grät. Ni får läsa in vad ni vill i det uttalandet.

Nej nu ska jag försöka sova.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Nanna

Klockren! Jag skrattar fortfarande! Å JA, jag skulle tvinga dig om jag så ska stå med blåslampa!!

2009-11-24 @ 19:59:25
URL: http://metrobloggen.se/justbeingme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0