Små söta presenter jag vill ha

Egentligen borde jag plugga som en gnu nu, men jag har verkligen ingen lust. Sååååå tråkigt! Är verkligen helt omotiverad. Istället pratar jag i telefon med Linda och surfar runt på internet. Inte för att det händer direkt mycket på internet inatt. Men har hittat lite roligt iaf.

Jag har blivit helt kär i smyckena de säljer på cocoo.se. Vill någon ge mig en present så är det där de ska handla! Jag har två halsband som det bara kliar i fingrarna efter att beställa. Men det verkar få vänta. De skulle passa mig så sjukt bra! Bara ett litet tips sådär, lagom till jul och så haha. Kameran är verkligen bara så mycket mig!


Sen har jag blivit förtjust i voodoodolls.se också. Deras små dockor av garn som skall hjälpa en att uppfylla vissa saker som hälsa, motivation eller lycka är verkligen skitsöta. Sen om de funkar är väl en annan grej. Men i regel är det väl så att om man är helt övertygad om någonting så är det så det brukar bli, typ självuppfyllande profetior. Så varför inte förstärka det med en urgullig docka? Sen är de inte så dyra heller till skillnad från cocoo.se. Men det beror ju på hur man ser det.


Ja man kan hitta mycket skoj på internet. Både personer och saker. Men nu är det väl dags för mig att sätta igång med pluggandet igen. Jag kommer fan stressa ihjäl mig snart, eller deppa ihop totalt. För det här är inte roligt längre. Är så förbannat skoltrött och le på allt. Inget känns egentligen roligt just nu. Man skulle fan behöva semester. Eller att det hände något riktigt, riktigt ofantligt roligt eller nåt.

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0