Tabeller och annan skit

Sitter på skolan och gör tabeller till min uppsats. Inte vidare roligt men nu går det iaf framåt. Långsamt skall väl tilläggas men framåt. Skönt det iaf. Jag fick mycket hjälp av läraren som var så snäll och ställde upp idag och hjälpte mig fast han inte hade behövt egentligen. Sånt uppskattas verkligen.

Egentligen är det helt sjukt att jag ens orkar göra någonting idag, då jag bara fick ca 2 timmars sömn. Men det var helt klart värt sömnbristen att vara uppe inatt. fast jag är ju alltid uppe på nätterna egentligen så var väl inget ovanligt med det. Värsta nattugglan är man ju, man kanske var fladdermus i ett tidigare liv. Säl har jag också varit, det är jag helt säker på. Lever i vattnet, tillbringar långa lata dagar på stranden där de bara ligger och vräker sig. Väldigt likt mig. Men Johanna vad var det sista jag hade varit? Det var nåt men jag kommer inte ihåg det just nu. Min hjärna är för ful av c-uppsats, tabeller och lite annat galet.

Just nu är Corroded mina partners in crimeunder pluggandet. Har verkligen fastnat för en låt från Eleven shades Of Black, nämligen All the voices. Funkar skitbra att plugga till men lär snart ha lyssnat mig helt le på den, om det ens går. Vet inte klvaliten på klippet då jag sitter på skolan och inte kan lyssna men lägger in ett klip iaf.Håll till godo!



Nej nu är det dags för mig att bli klar med tabellerna så jag får åka hem någon gång. Har varit på skolan sen 9i morse vilket nästan är rekord. Sen borde jag städa men måste nog sova någon timme först.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0