Walla Banjo

Jaha så sitter man på skolan igen då och ska fortsätta med uppsatsen. Hoppas det går bra idag. Vill helst komma riktigt långt så jag kan börja slappna av snart. Skulle behöva ta ett par dagars ledigt nämligen.

Sen är det ju inte bara uppsatsen som ska fixas. Måste iväg och hämta mitt pass, ansöka om visum och få iväg en del kvitton till CSN. För jag behöver verkligen få merkostnadslånet nu! Mitt konto ekar och skriker i ångest typ.

Igår fick jag ju ändra utseendet på bloggen lite också. Fan jag blir så sur. Att folk envisas med att använda Internet Explorer, jag fattar inte. Det är värdelöst. Så nu ser de isioderna iaf var man kommenterar, men alla de med Firefox går det inte. Helt sjukt. Ni får helt enkelt markera under inläggen så ni ser var ni ska klicka. Om jag inte tar och ändrar till någon helt rubbad färg så den syns både på svart och vitt. Kommer se helsjukt ut men vafan. Får köra på det kanske.

Nej dags att plugga. Idag nöter jag en helt sjuk låt av Steel Panter - Turn off the lights. Texten till den låten är helt rubbad men så kul.

Nej nu ska jag sätta fart.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0