Snabb uppdatering om ingenting

Har ite haft möjlighet att skrva den senate veckan. Har varit mitt ute i ingenstans på studiebesök och kurs på ett behandlingshem och min dator tyckte inte om deras trådlösa nätverk. Så datorn var i princip oanvändbar mellan måndag morgon och fredag kväll. Och när jag kom hem var jag alldeles för trött för att orka skriva. Igår var jag och Linda ut på krogen och hade en bra kväll så hade inte tid att skriva då heller. Hände inget speciellt igår men var en trevlig kväll oavsett.

Idag har det inte blivit mycket. Har mest bara slappat i soffan. Borde väl ha pluggat men har inte haft någon ork eller lust. Inte för att jag är bakis utan mer för att veckan varit rätt tuff så är inte på nåt vidare humör direkt. Sen hjälper det ju inte att man har typ en miljon saker att göra, att lägenheten ser ut som helvetet på jorden och att man är rätt le på allt.

Nej ska ge upp det här, orkar ändå inte skriva mer. Uppdaterar när jag sovit ut ordentligt och fått tillbaka stinget.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Johanna

Han kan sjunga...men jag sa aldrig att det var bra, eller hur? :P

2009-11-01 @ 11:46:10
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0