Även du min Brutus =P och farmors orgasmkaka

I'm back och jag vet att ni saknat mig! Det gör alla hahaha. Vilken galen dag. Johanna väckte mig i morse men jag somnade om, var inte ens svårt, och sov tydligen som en död i koma när hon ville låna mina snygga skor så det blev inget.. Fattar inte att hon inte bara tog dem, det hade ju varit helt lugnt. Men men. yckades iaf vakna när klockan ringde och ville mest bara gråta. Tog mig upp, gjorde mig iordning och fick lite skrivet på det personliga brevet.  Sen bar det av till skolan i regnet, fan så blöt jag var när jag kom fram. Träffade läraren och slösade en timme på hennes meningslösa babbel. Hon fattar verkligen noll när man säger något till henne, det kopplar liksom inte riktigt där nånstans. Sen satte jag och Linda oss och gjorde de där jäkla intervjuerna till examinationsuppgiften. Men det var på håret att vi fick dem gjorda. Vi höll nämligen inte på att hitta grupprummet vi bokat. Det där huset är som en jäkla labyrint och jag föddes utan lokalsinne. Men på nåt vänster hittade vi, efter att halva byggnaden antagligen undrat vad fan det är för fel på oss. Men den bjuder vi på grabbar. Vårat grupprum var stulet så vi stal det bredvid. Men jag ser inte direkt fram emot att måsta lyssna på mig själv efetrsom intervjuerna krävde inspelning och ordagrannt referat. Blä.

Och tror ni inte jag lyckades klanta mig ytterliggare lite. Jo såklart. La plånboken i Lindas väska och där blev den kvar och fick en tripp hem till henne. Hon skulle vara så gullig och möta mig på skolan imorgon och lämna tillbaka den. 

Jaja, sen bar det av hemåt och Johanna kom nån timme senare. Vi gjorde middag, hittade färdig tortellini med pastasås av någon anledning i mitt skåp som jag vet att jag inte köpt. Måste vara compliments to farmor och farfar. Som att en student inte har råd med pasta liksom.

Nanna kom förbi på kvällen och såg Idol med oss, och kläckte en riktigt rolig kommentar. Smart där Nanna =P! Men var ju slutaudition. Tyvärr ser det mörkt ut för mina favoriter. =( Och en verkar ha rykt redan men får ingen klarhet i det. Får luska vidare. Men man måste ju bara älska Bagge, man vill bara sitta i hans knä och kramas en stund, så charmig är han. Jag bjöd dessutom på resterna av farmors chokladkaka, den var uppskattad kan man kallt konstatera. Nanna såg ut som hon gjorde något annat, fast choklad har ju den effekten på de flesta. 

Fick iaf klart det personliga brevet ikväll, så en punkt på listan avklarad. Nu väntar PM och examinationsuppgiften oc ska försöka hinna så mycket som möjligt nu i veckan så jag får vara lite ledig! Eller det hinner jag inte ändå men kan ju låtsas.

Fick ett mycket intressant mms av min styvmor idag, med texten "pappa festar loss på Kanarieöarna". En bild säger mer än 1000 ord, och den här bilden säger mer än de flesta hehehe. Visste inte att pappa föll för grupptrycket.


Hmm mycket annat har jag inte gjort idag, lyssnat på en del musik som vanligt. Frågan är bara vad jag ska tipsa om idag. Får bli en unpluggedversion av Corrodeds Time and again. Riktigt bra version faktiskt. Och man får verkligen höra hur bra röst Jens har.När han inte tar i så man tror de där blodådrorna ska spricka och göra splatterfilm av hela konserten.

Nej dags för mig att skriva lite PM och sen avlida i sängen. En ny, lång och hård dag väntar imorgon.

Ciao




Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha...ja, man vill kanske uppleva en splatterfilm live :P

2009-09-23 @ 09:54:15
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0