Fotfetisherna anfaller

Herregud folk måste verkligen vara sjuka i huvudet! Jag var ju som sagt och simmade idag efter lunch med Linda. Allt gick jättebra, blev 1000 meter bröst och 500 meter rygg. Inte särskilt mycjet folk och ja världen var rätt bra. Duschade, satt i bastun och klädde på mig. Men när jag ska ta på mig skorna är det borta. Spårlöst försvunna! Jag letade igenom hela damernas omklädningsrum men de fanns inte. Okej jag får skylla mig själv som inte låste in dem i skåpet. Men alla andra ställer ju sina skor innanför dörrarna och mina stod under mitt skåp. Och vem fan stjäl nåns skor? Förhoppningsvis var personen som stal dem ännu fattigare än mig så de kommer till användning. Annars vill jag fan ha tillbaka mina skor!!

Skorna var dessutom bara 2 månader gamla, men i skitkvalité för de är redan trasiga, sulan hade släppt. Så idioten stal ett par trasiga skor dessutom hehe. Men de var jättesköna, och bra för mina fötter, dessutom gick de att ha på krogen när man ledsnade på klackarna eller inte orkade gå i klackar. För de var inte alls uppseendeväckande. Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Har ingen lust att stjäla mer pengar av mig själv för de behöver jag ha till Indien. Och jag har redan sparat mindre den här månaden än jag borde. Så det är inte bra. Men jag har inga skor hemma som funkar på krogen. Jag har ett par andra tennisskor som är jättesköna. Tror Catta dumpat dem här så tack Catta för att du räddar mig, jag tänker behålla dem bara så du vet! Har ett par andra tennisskor men de var ett riktigt felköp! De är alldeles för trånga över tårna. Perfekt längd men för trånga. Kommer aldrig att kunna använda dem. Så vill nån köpa dem för nån mesig summa som typ 100 kr är det bara att höra av sig! De är i storlek 36 och aldrig använda. Och skitsnygga!


Iaf så står jag där på badet och undrar vafan jag ska göra. Frågar en i personalen men hon har inte sett några och tycker jag ska snacka med de i receptionen. Så jag vandrar dit barfota och de har inte heller sett några skor. De tycker jag ska leta igen och lånar mig ett par vita frottétofflor. Jag letar igen men de finns verkligen inte, samtidigt som jag ringer Linda som inte svarar. Men jag fortsätter ringa tills hon svarar, hon hade försökt ta en tupplur men det här var ju ett krisläge! Jag hade ingen lust att åka buss barfota, eller gå till bussen och byta buss i centrum barfota. Linda ryckte ut och kom och hämtade mig. Gulle dig!!! Hon fick betalt för den extra bensinen såklart. Borde gett dig mer gumman. Gör det imorgon eller bjuder dig på nåt! Jag fick behålla tofflorna iaf så jag hade nåt på fötterna när jag åkte hem..

Ja vad säger man. Nu håller jag på och tvättar, ska diska, käka och förhoppningsvis plugga lite också. Och såklart se på IDOL.


Ja det enda man kan säga om det här är att sånt här händer fan bara mig. Jag har sån jäkla otur att det är galet. Men jag får ju skratta mycket iaf.

Hörs sen!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

Räddaren i nöden idag. Först återbringar jag den rymda plånboken till dess rättmättige ägare och sedan räddar jag de nakna fötterna från bussåkarnas dömmande blickar;-) Hahahhaha

Jag har fortfarande inte pluggat... Suck för mig!

2009-09-23 @ 20:13:36
URL: http://lindaisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0