Ingenting händer

Jaha så har man överlevt en dag till då. Men idag var det inte särskilt svårt då jag sov bort i princip hela dan. Jag behövde verkligen det. Och så fick jag ju masor gjort inatt istället. Som att jag äntligen skrivit klart mitt PM, inventerat köket och frysen inför mpnadshandlandet imorgon med Linda, betalat räkningar och en massa annat. Så det känns ju bra. Ska köpa nya skor imorgon också. Känns väl lite kul ändå för någon som älskar skor. Får se vad jag lyckas hitta.

Madde kommer imorgon också och blir kvar hela helgen. Fan så kul! Vi hinner knappt träffas numer. Annelill kommer på lördag så då blir det utgång. Kommer nog bli skitkul! Därför är jag i desperat behov av skor. Men blir nog bra det där.

Hmm såg såklart Idol idag, det går inget vidare för mina favoriter Jon och Calle just nu. Det känns inte bra. Men för Erik går det lysande, vilket är tur! Clara var riktigt bra också. Men nu är snart den här pärsen över så de riktigt roliga finalerna börjar. Gud så jag längtar! Men kommer inte mina favoriter med lär jag gråta blod typ.

Annars har det väl inte hänt direkt mycket. Blir så när man sover bort halva dan. Jag har nog inte ens några galna anekdoter att komma med idag. Iaf inga nya.

Äh jag får dravla på mer imorgon.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0