Vilken bra skum helg

Vilken jävla helg..... Jag saknar nästan ord för att beskriva den. Madde kom på fredagen och vi ägnade kvällen åt att titta på Idol och snacka skit i soffan. Skönt med en riktigt brudkväll som förr i tiden, vi har gjort det alldeles för sällan nu på slutet. Och det behövdes verkligen. Speciellt då hon åker till Gran Canaria i minst en månad. Blir hon kvar längre än det, och iaf om hon blir kvar längre än till mitten på januari kommer vi inte träffas på 7 månader ungefär. Herregud gumman fattar du hur lång tid det är?? Men det lär nog bli skitbra oavsett. I alal fall när vi ligger där och snackar så säger jag "Du jag har en konstig känsla i korsryggen." "Jaha?" "Ja jag tror imorgon kommer bli................... skumt" "Vaddå skumt?" "Jag vet inte, skumt bara" "Bra skumt eller dåligt skumt?"  "Jag vet inte än".. Således ville min intuition säga mig någonting här. Men jag återkommer till det senare.

Idol var kul, alla mina favoriter gick vidare utom Calle, som man skulle rösta på. HUR FAN TÄNKTE JURYN när de satte han i den positioen? Jag böev riktigt sur. Kommer han inte med kommer jag gråta blod! Inte alls kul. Kunde de inte tagit nån annan halvkass snubbe? Calle är ju given i kvalet! Jaja nu får man bara hoppas att det idiotiska svenska folket röstar rätt. Vilket de såklart inte kommer göra och så kommer vi få dras med den där andra killen alldeles för länge istället. Inte bra! Men i övrig ser det ut att bli en riktigt bra säsong.

På lördagen var jag och Madde först in till stan. Var på bolaget, Madde köpte en tröja och glodde på folk medan vi väntade på Annelill. Som såklart missat tåget så vi hade väntat flera timma i onödan inne i stan. Mindre roligt! Men hon tog bilen upp istället och kom senare. Så vi åkte hem, lagade mat och började göra oss i ordning. Så som tjejer gör. Innan det bar av till Plaza. Och sedan började galenskaperna. Kan iofs inte bli annat när vi är inblandade, men igår var det värre än någonsin. Det hände verkligen hur mycket som helst den där kvällen. Sprang bla på 3/5 av Corroded som hade mycket trevligt. Och kanske äntligen får jag min efterlängtade utlovade t-shirt. Om inte Jens guldfiskminne tänker effektivt sålla bort det. Men det får hn inte för då tänker jag verkligen börja tjata. Hahahaha. Vi såg ett riktigt roligt par på dansgolvet, eller snarare en riktigt roli kille som lyckades dra med en tjej i det hela. Men ibland undrade man om det verkligen kunde klassas som dans det han höll på med. Störtskön var han i vilket fall som helst. Vi sprang på honom senare också och snackade en stund. Och Annelill ber så hemskt mycket om ursäkt för att hon höll på att göra hans kompis ofrivilligt steril.. Haha! det hände en massa annat också såklart men orkar inte gå in på allt här.

Efter en mycket god macka på Subway lyckades vi efter en del tjafs, jag var inte så sugen på att åka på efterfest nämligen, hamna på efterfest iaf. Vilket visade sig vara ett riktigt bra beslut ändå. Jag kan inte komma ihåg sist jag var på en efterfest där jag inte känner en jävel av de som håller i den, om det någonsin hänt förut. Men den sitsen hamnade vi i igår. Och det är inte heller vanligt att alla på efterfesten kommer fram och hälsar när man kommer. Mycket bra intryck där! Blev iaf en väldigt lyckad efterfest och vi kom hem den gulliga tiden halv 7 i morse. I taxin kunde jag iaf bara konstatera en sak. Nog fan blev den där kvällen skum alltid. Men jag tror vi konstaterade att det ändå var bra skumt.

Bilden är för övrigt knäppt nån gång kring 7 i morse.

Så idag var vi alla rätt sega. Ingen var direkt bakis eller mådde dåligt men vi var trötta och möra och kravlade oss knappt ur sängen.  Vi såg nån söndagsfilm på tv halvsov och ja bara fanns till ungefär. Rätt skönt sätt att tillbringa en söndag på.

Idag avslutar jag helgen med en liten nostalgitripp tillbaka till ungdomsfesterna. Med Takidas Jaded såklart. Den är fortfarande lika bra.




Nej nu är det dags för mig at sova eller nåt.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0