Goda muffins och ett dåligt försök till tentaplugg

Jaha så har man överlevt ytterliggare en måndag då. Skola på förmiddagen, tråkigare än någonsin. Jag var inte ett dugg intresserad av vad läraren malde på om, istället körde vi högstadiestuket och planerade saker via lappar. Betydligt mer intressant haha.

Jag och Linda drog iväg och käkade lunch innan vi var iväg och handlade och sen ar det av hem till henne. Vi skulle ha pluggat till tentan men båda var så uttråkade och trötta att vi aldrig kom igång. Istället glodde vi igenom hennes fotoalbum innan jag åkte hem. Då jag, som den lättuttråkade människa jag är fastnade i ett telefonsamtal med Johanna som varade LÄNGE. Ska dock inte avslöja hur länge. Men långt var det!

Mycket anant har inte hänt. Jo gulliga grannen kom förbi med min läckande bakform och två riktigt goda muffins. Mums, men har bara lyckats peta i mig en. Men den var sjukt god!  Hon är riktigt duktig på att baka, och bjuder mer än gärna. Jag verkar få sätta igång och baka jag med snart så jag kan bjuda tillbaka. Ska bara fundera ut vad först.

I övrigt har jag inte hittat på särskilt mycket ikväll. Borde väl sätta igång och plugga lite, men kan ju inte påstå att statistik lockar nämnvärt direkt. Men måste väl då tentan är på fredag. Jag har så mycket jag borde göra men ingen lust att göra det. Ja ni såg ju listan går, helt galen. Får nog ta och dejta almanackan lite och strukturera upp det här. Men det låter också tråkigt. Haha. Det finns ju så mycket annat som kan distrahera en ;). Jag är alldeles för lätt att distrahera. Men varför göra nåt i tid när man kan skaffa sig ett magsår i sista minuten? Haha

Nej nu ska jag väl ta och sätta igång med något vettigt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har hört att långa samtal är bra för hjärnan :)

2009-09-14 @ 21:47:28
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0