Min hjärna är deg!

Okej så har man vart privatlärare i statistik hela dagen. Vilken pers! Det var ganska svårt att formulera om all den kunskapen till någonting som någon annan ska förstå. Och det tog tid, vi hann inte ens klart. Men förhoppningsvis lärde vi oss någonting iaf. Men nu är min hjärna deg! Jag orkar knappt formulera en korrekt tanke. Eller jo det gör jag ju eftersom jag skriver en massa dravel här. Men hjärnan är inte glad på mig nu. Men det var en bra dag och det blev en god middag köpt på den lokala pizzerian. Vem fan orkar laga mat efter 4 timmars pluggande? Fan vad mycket jag har varit ute och ätit senaste tiden. Inte bra för min skrala studentekonomi. Men just nu behöver jag unna mig lite. Det är så mycket på gång hela tiden. Ska snart skriva min C-uppsats och lyckades äntligen nu inatt få iväg ett mail till behandlingshemmet jag vill skriva om. Hoppas bara att de är lika sugna på idén som jag är! Passade även på att maila läraren jag helst skulle vilja ha som handledare och som har bra kontakt med behandlingshemmet. Så nu får jag väl bara hålla tummarna att idén håller och att jag snart kan få komma igång. Vi har ju bara 8 veckor på oss vilket kan bli sjukt tight. Men att få det där klart kändes som att en ordentlig sten från hjärtat lyftes bort.

Hann iaf, trots allt pluggande titta på Idol. Jag vet jag är värsta loosern när det kommer till Idol. Men det bjuder jag på. Jag fick en till favorit. Inte ovanligt, Calle Kristiansson. Han var verkligen duktig och han valde en bra låt. Jag tror att startfältet i år kan bli riktigt riktigt intressant! Men det beror ju på vilka som går vidare från slutaudition. Men som vanligt är tjejerna lånngt mycket tråkigare än killarna. De väljer sämre låter och har sämre röster, fast jag kanske inte är helt objektiv där. Hahaha.

Hmm mycket mer har jag inte hunnat med idag. Kom i säng först vid 07:00 i morse, av anledningar jag inte tänker gå in närmare på. Men är man nattuggla så är man. Men lär inte bli lika sent inatt. Hoppas jag iaf.

Fick idag veta att Corroded ska vara med i Tv4 morgon och lira tisdagen den 15 september. Vad roligt för dem! Om jag mpt förmodan är vaken då ska jag kika lite. Man måste ju heja lite på hemmabanden! Och jag väntar med spänning på min t-shirt, tydligen ska det komma nya, och jag har väntat och väntat och väntat. =P Men måste verkligen ta och reda upp katastrofen till fanclub på Facebook. Nån som har nåt tips? Nya turnelistan ska komma upp iaf bara jag får den av herrarna. Om de nu inte är för upptagna av sidokarriären konstsim. Hahaha! Vad rolig jag är ibland, eller inte. Annars har jag inte mycket att förtälja om det, eller något anant för den delen.

Imorgon väntar lite skolk och en tur på stan. Har några hmm, ja kanske man kan kalla det udda, inköp att fixa. =). Och jag hoppas det där brevet som posten skickade brev om, ja det är faktiskt sant, posten skickade ett brev om att jag hade ett brev väntandes på mig, det saknades tydligen porto på det. Linda är övertygad om att det är resultatet på en uppsats och fick nästan panik på mig för att jag inte betalade räkningen direkt. Min lilla mamma som håller koll på mig. =)

Nej nu ska jag ge upp det här för ikväll!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0