Helt händelselös söndag

Idag har jag egentligen inte mycket att skriva om, då jag knappt gjort någonting alls. Hittade duschen iaf och har plockat ihop lite. Det är så skönt när man fått sånt klart. Sen har jag mest slappat. Det är ganska skönt det med, men skulle bli tråkigt i längden. Tur att veckorna är fullbokade. För det är de verkligen. Har föreläsningar varje dag den här veckan utom fredag då jag har tenta. Så emellan föreläsningarna ska jag väl försöka plugga in lite om kvantitativa forskningsmetoder, spåna ut en mer detaljerad plan inför c-uppsatsen, träffa läraren för att diskutera den idén, försöka få igång simmandet igen, söka en miljon praktikplatser osv. Ja som ni ser, jag har en hel del att sysselsätta mig med. Men måste nog försöka boka in en och annan rolig sak däremellan annars går jag väl under. Speciellt lite kvalitetstid med mina stackars kompisar. Sedan är det ju Idol hela veckan så jag lär klara mig. Verkar som att jag och min almenacka behöver ha en dejt så jag vet vad jag håller på med. Men det är ju samtidigt kul att ha mycket att göra. 

Dessutom har jag typ en miljon kort jag borde sätta mig och redigera. Har alla korten från Yran och Rockweekend kvar, plus Backyard Babies spelning I Vemdalen där Corroded var förband. Det är verkligen hur mycket kort som helst! Men verkar som att det projektet får vänta lite. Har inte riktigt tid nu. Men skulle vara kul att få in dem någon jäkla gång. Som den här bilden på Jimmie i Dead By April, det tycker jag riktigt bra om, men borde nog fixas till lite mer än såhär. ->
Sen borde jag verkligen fixa upp fancluben på Facebook också. Hoppsan, när man radar upp det så här blev det helt plötsligt väldigt mycket att göra.

Farmor ringde idag, lika neurotisk som vanligt. Hon ville ha ett av de få recept jag har som inte hon gett mig. Visade sig att Cricka varit där och installerat ett mobilt bredband dessutom, de har haft modem ända till nu, jag vet jag vet rena stenåldern, men farmor är en hejare på att surfa faktiskt. Hon mailar bilder och skriver på MSN till och med. Ganska kul faktiskt. Undra om jag ska inviga henne i bloggvärlden också så hon kan läsa det här. Tror ho skulle gilla det. De ska eventuellt komma upp i veckan nåt, förhoppningsvis på fredag och ta med sig blåbärssylt!!! Min absoluta favorit! Cricka tyckte de skulle ta med lite av mammas äppelmos, och det tackar jag inte nej till heller. Cricka och mamma skulle nog också komma upp, och då blir der O'learys revbensspjäll och öl. Det kan aldrig gå fel då! Jag älskar O'learys och studentrabattkortet som kom med posten för några dagar sen gjorde veckan betydligt lyckligare! Jag trodde faktiskt att jag skulle gråta när de gick i konkurs hahaha.

Hmm har jag någon bra musik att tipsa om då? Jo tänk för det har jag. Idag är jag lite extra kär i Smash Into Pieces - Bad girl. Och se på fan, det fanns ett klipp på youtube också. Det fanns det inte sist jag kollade, vilket nästan drev mig till vansinne. Och nu fanns det till och med i bra kvalite! Yey!!!! Jag verkligen älskar den låten!  Skulle vara kul att få se dem lve. Men det kommer väl kanske, nu när man inte är fast i avkroken längre.

 

Nej nu har jag inget mer att dravla om, kanske kommer på nåt senare.

 

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0