Sveriges elakaste trummis? Jo tjena

Jaha nu blir det två inlägg på raken här. Men så får det bli. Har ändå inget bättre för mig just nu. Jag skulle kunna skriva anteckningar ur boken om statistik, men hur kul är det på en skala? Noll i min värld. Och jag skulle kunna redigera alla bilderna från Yran, men det känns nästan oöverkommligt. Det är över 800 bilder som ska gås igenom. Herregud! Jag ballade verkligen ur där med min nya kamera. Men men, det kommer en tid för det med. Senare haha... 


Fick mig iaf ett gott skratt idag. Jag slog igång Bandit Rock när jag kom hem ifrån skolan, okej så jag har blivit lite beroende jag erkänner!. Iaf kom jag in mitt i ett citat sagt av Per, trummisen i Corroded, som radiopratarna kallade den elakaste trummisen i Sverige. Jag kan inte direkt påstå att det överrensstämmer med min bild av någon i det bandet. De är riktiga mjukisar =P. Som simmar konstsim i bubbelpoolen, har lila morgonrockar och som planterar doftliljor med barnen. Inget fel i det, men särskilt elakt? Nja..  Inte särskilt. Killarnas eskapader kan ni dessutom följa i deras egen blogg http://rockspot.se/pages/blogg_read.aspx?blogg=corroded. Den är riktigt rolig faktiskt. Och Fredrik, vi har bunkrat med citronjuice och har en uv-lampa, när får vi se helkroppstatueringen?? OCH VAR ÄR MIN T-SHIRT? hahaha

Imorgon börjar Idol också. YEY, som jag har längtat. Iofs längtar jag mest till fredag, jag hatar uttagningarna! De är så pinsamma att titta på att man mår både psykiskt och fysiskt dåligt. Men ska försöka lida mig igenom dem i år tänkte jag. Det är kul om man hittar en favorit redan där och följa dem hela vägen. Får se vad mer jag ska hitta på imorgon förutom skolan. Lär väl behöva plugga och försöka ta mig till badhuset för en simtur. 

                                                                                                   
Hmm vad har jag mer gjort idag då? Ja var ju till skolan, redan 8 i morse, det var INTE kul! Sen lyckades jag iaf läsa igenom statistikboken, *ryyys* den är inte rolig direkt. Men går rätt bra ändå. Tack och lov. MAn bara måste äslak vår anarkistiska lärare Y. Han är en stjärna. Det är få som lyckas göra statistik begripligt. Nej nu tror jag att jag ska ge mig i kast med lite bilder. Om jag lycks får ni väl se resultatet senare. 

Ciao    


Kommentarer
Postat av: Johanna

Viftar med dunken med citronjuice Kom igen Fredrik, få se nu :P

2009-09-08 @ 01:32:21
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0