Fortsatta flygproblem

Ja har sitter man fortfarande i ovisshet om man kommer komma hem eller inte. Som det ser ut nu ar min beraknade hemkomst kring 2 maj och jag har val forlikat mig med tanken. Jag ar faktiskt sa pass forlikad med den att om jag kommer ivag imorgon men inte vissa andra kan jag erbjuda min bikljett till nagon av dem for de ar helt desperata efter att fa aka hem. Det ar inte riktigt jag. Inte sa mycket iaf att jag kan stranda dem har i 2 veckor vilket kommer knacka dem fullstandigt medan jag kan tanka mig att stanna langre och svettas utan att det skulle gora nagot. Men vi far se, lar ju inte ens vara mojligt. Men jag hoppas det reder upp sig snart for det har ar ganska pafrestande.

Igar var vi over till "Svensken" killen som skoter shoppen dar vi Swindianer ar stamkunder nere pa hornet till var lagenhet. Han bjod hem oss for ett litet avslut med chokladmousse, chips, juice och chai. Mycket trevligt och ungefar universums sotaste barn hade han och hans bror. Det var inte sa att min modersinstinkter slog till, snarare sa att jag gillade att busa lite med dem en stund. "Svensken" var iaf overlycklig over att ha oss hemma hos sig vilket ju var trevligt och fin lagenhet hade han ocksa. Och de planerar brollop med 10 000 gaster. Det ni.. Sana brollop har inte vi svenskar.

Jaa vad ska jag beratta mer? Tatueringen laker fint men kliar utav helvete.. och ja nu far vi se.. Det har kommer bli 2 mycket intressanta dagar.. Kan fa hacka pa en flygplats valdigt lange om jag har otur..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linnea

ja jag tänker iaf på dig! tänker att det är väldigt påfrestande att inte ta sig hem när man vill.. hoppas att det löser sig snart iaf, ska bli kul att få hem dig igen:) kram!

2010-04-21 @ 17:59:10
Postat av: Farmor

Hej Emma! Synd att du inte kom iväg idag, men nu verkar ju trafiken komma igång igen, så nu löser det sig nog ska du se! Hur långt från flygplatsen bor du? Ta vara på dagarna du på bästa sätt, snart sitter du här och längtar tillbaka! Jag skolar plant om dagarna och är fortsatt förkyld på andra veckan nu.Annars är allt som vanligt. Ha det så bra och sköt om dig hjärtat! Kram farmor

2010-04-22 @ 00:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0