Hemma igen i Pune

Sa ar jag tillbaka i Pune och nu ska jag faktiskt stanna har anda tills jag kommer hem. Det ska bli valdigt skont! Lite shopping inplanerat och lite sol och bad nu nar vi faktiskt har lediga dagar. Skulle solat idag men, till pappas stora gladje haha, sa pajade ju aven min mage. Men eftersom man ar envis som en grinig bergsget sa har inte det fa stoppa mig, mer an fran poolen da, men da skrev jag rapporter istallet sa jag har varit duktig. Nu har jag mutat den med chokladtarta.

Ja vad har jag da gjort de senaste dagarna, jo jag har bland annat sovit pa ett stampat jordgolv pa en liten stramatta. Det var en upplevelse. Jag har besokt en skola mitt ute i en liten by. Eller ja hela upplevelsen var ju mitt ute i ingenstans i en tribalby, eller flera pyttesma hamlets kallades de, ar helt enkelt sma byar. Det var jattekul och ska skriva mer om det sen, ska lagga upp bilder ocksa. Jag knappte ju bara sadar 600 st.. Lalalla..

Nu haller jag pa att flyta bort, det ar snuskigt varmt och imorgon ska jag fa lara mig reiki.. Wiiiiiiiii! JAg har langtat efter det anda sedan innan jag akte ner. Sa kranglar min mage kommer jag bara ignorera den..

Ha de!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Emsipems! Hoppas magen är i sin ordning igen så du får njuta av dina lediga dagar! Nu är vi för oss själva igen och har städat undan påsken. Soligt och skönt , igår spelade vi alfapet ffg ute på altanen i år! Har böjat förså mina fröer som vanligt. Hoppas du fått kontakt nu med din far. Sköt om dig! Kramar från farfars

2010-04-12 @ 09:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0