Nedrakning? Njaa..

Hej hej!
Jag vet jag vet jag har inte orkat blogga. Det har varit en ganska rubbad period pa sistone och jag kommer defenitift angra att jag ligger efter med min dagbok eftersom jag fortfarande ar kvar i Indien. Jag blir kvar till den 6 da jag lyckades boka en ny bilhjett med BA. Sa sen har jag forsokt att sysselsatta dagarna sa gott jag har kunnat. Och man far ju tacka Leo och Jhon for det mycket trevliga sallskapet de erbjudit. Lite trist att de aker hem idag. Vi har iaf varit pa olbuffe (jag var dock helt lugn som oftast), bio ni ska verkligen ga och se How to train a dragon!, en rockbar dar till och med jag blev lite pa lyset, och jag har hangt vid poolen. Sa allt gar bara bra.

Idag ska jag forsoka boka en ny taxi till flygplatsen och om det inte tar allt for lang tid aker jag ng till poolen sen. Ulrika kom tillbaka fran Goa i morse och vakte mig den trevliga tiden av 06:00 men hon aker ikvall igen. Sa sen blir jag ensam i 2 dar innan nasta gang kommer och aker och sen ar det 6 dagar kvar tills jag kommer hem. Tur jag ahr mycket att sysselsatta mig med. Som att rensa i de 4500 bilderna, som jag funderar pa att utoka.

Nej ju langre jag sitter har desto langre tid tar det att ta sig till poolen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0