Ny tatuering

Så har man klarat av några dagar till då i värmen och dessutom tagit och gjort en ny tatuering. Den blev så sjukt djävla bra och jag är stennöjd. Sen visade det sig att jag gjorde den hos Indiens första tatuerare och han var riktigt duktig faktiskt. Han finns på Sabbys tatoo and piercingstudio i Koreagon Park i Pune. Så jag är sjukt nöjd. Hängde lite där i eftermiddag också och kollade på kort, tatueringar, bytte lite musik, snackade skit och så. Riktigt trevligt faktiskt. Och han har sjukt snygg konst gjord med airbrush som jag fick kika på. Och jag är verkligen för snäll mot Ångebanden som tom spelar upp dem för Indier. Jisses.....

 

Snart bär det av hemåt, vilket känns både bra och dåligt. Snacka om att jag ahr massor att berätta när jag kommer hem och ännu fler bilder att visa. Så Sverige, vi ses på tisdag. Nu ska jag skriva ut mina rapporter och min utvärdering och sen slappa och ha lite art-terapi i några dagar. Sen avslutningsfest och sen mer slappa innan vi åker.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Nanna

Kan inte vänta tills jag får krama om min underbara granne igen!!!

jag spelade faktiskt Corroded för lite tyskar, de tyckte de var riktigt bra =)

2010-04-14 @ 18:21:21
URL: http://metrobloggen.se/justbeingme
Postat av: Gertrud

Fin!

När kommer du? Vet du plan, flightnr?

Du är så välkommen!

Kram

från faster

2010-04-14 @ 22:44:48
Postat av: Farmor

Jaha du, nu är den gjord alltså! Ingen infektion?

Tänk att du snart är tillbaka igen! Men vi får ju vänta flera veckor till innan du kommer hit upp. Är det mesta arbetet fixat nu då! Vad har du kvar på kursen sen du kommit hem? Bara mulet här idag,annars njuter vi av våren, putsar fönster och kollar blommor! Ha det så bra! Kramar från farfars

2010-04-15 @ 00:16:33
Postat av: Johanna

Sjuuuukt snyggt!

2010-04-15 @ 09:54:25
URL: http://divinemadness.blogg.se/
Postat av: Kricka

Hoppas att do kommer hem,fast den där vulkanen djävlas med oss alla.

2010-04-19 @ 00:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0