Vulkanutbrottet drabbar även Indien

Alltså det här är så djävla tragikomiskt att det finns inte. Såklart att det skulle bli ett vulkanutbrott på Island också bara för att jag skulle försöka ta mig hem. Galet. Egentligen var det väl ganska väntat. Fan vad glad jag är att jag tog de där extra vaccinationerna för med den här oturen skulle jag antagligen varit döende annars..

Ja vi får väl helt enkelt se om jag tar mig hem på onsdag eller inte. Det kommer visa sig, annars får jag väl förlänga min vistelse i Indien då och så får vi se vad det blir av det.. Som det ser ut nu kanske vi får flyga till Spanien och därifrån åka buss eller båt. Haha tur man är invand på knepigt resande numer. Kan ju bli en upplevelse. Jaja det löser sig nog.. 

Hmm vad har jag gjort sen sist då? Ja vem vet, slöat, shoppat och så mest. Skrivit lite på min praktikrapport mm. Ska skriva klart det sista på den och skriva det etiska dilemmat också så kan jag bara slappna av och se hur det går sedan efter det... 

Lika bra att sätta igång nu kanske.. 

Ciao 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Emsipems! Ja tänk att Islands vulkaner ska sätta käppar i hjulet! Trodde man ej! Din mor och Cricka sitter ju också och deppar, tji Turkiet! Men idag har de lättat mer på flygförbudet, det kanske ordnar sig! Hoppas! Jag väntar på stenen! Din far är opererad och det verkar bra. Vi har kallblåst så njut nu av den sista värmen! Välkommen hem! Vesse väntar ju bara att få möta dig! Kram från oss som gjorde vår resa i rättan tid!

2010-04-19 @ 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0