Innan jobbet

Ja nu var det ju lite dåligt uppdaterat här igen.. Som vanligt.. Har hänt massor, samtidigt ingenting.. Har mest jobbat, sen klämt in Yran och en helg i en stuga med Linda.. Det var trevligt kan jag säga. Bilder på det kommer, bara jag hinner med mig.

Slutar iaf jobba på onsdag morgon, sen får vi se om jag får hoppa in något extra. Jag hoppas på det iaf.

Skolan drar igång igen den 30 och jag måste börja fixa ett bildspel och vad jag ska säga om Indien på Internationella dagen. Allt ska dessutom tas på engelska. Kan ju bli intressant. Och så får jag en anledning att gå igenom alla de 5000 bilderna jag hade med mig hem. För det har jag inte hunnat med än.

Ja just nu väntar jag på att dra iväg på jobbet efter en trevlig lunch med Linda. Blev en sån där spontangrej i all hets. Sjukt fint väder har vi iaf idag. Äntligen!

Ja vad har mer hänt, inte mycket..

Får skriva mer ikväll!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Emma! Synd att vi inte hann ses medan du var hemma i Ånge! Trodde du skulle stanna över helgen. Men vi funderar på attåka upp till dig nån dag framöver. Ja, det är väl bäst du börjar kolla upp dina foton nu då, det lär ta sin tid...Likaså att fixa en givande föreläsning på engelska! Klart du fixar det! Trevlig fortsättning på helgen! Kram farmor

2010-08-22 @ 09:57:50
Postat av: Johanna

Tack gumman.

När febern har släppt taget och jag känner mig aningen mer stabil så kommer jag. Var så säker.

Kram

2010-09-03 @ 18:49:06
URL: http://divinemadness.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bara sanning, rakt från hjärtat.

Haha, jo min Lena brukar inte vilja bli fotad. Visst har hon underbara ögon!

2010-12-01 @ 19:12:05
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0