Bara lite allmant

Hej hej!

Ja farmor jag ska forsoka halla er uppdaterade men imorgon aker vi till Mumbai dar vi ska vara turister och shoppa loss, sen har vi en vecka pa ett hem for mental halsa i Thane, en forort till MUmbai och sedan drar vi pa semester. JAg aker den 28 feb till Agra tilsammans med tolken Susanne och stannar dar till den 2. Sen aker vi till Dehli och ar dar till den 4 da vi ska aka till Goa. Vi kommer hem darifran kring den 13 mars. MEn jag ar fortfarande inte helt saker pa om jag gor ratt eller om jag ska andra min resrutt eftyer Dehli. Vi far se helt enkelt. Men det kommer nog bli lite svart for mig att skriva har narmsta manaden. JAg far bomba er nar jag kommer tillbaka helt enkelt.
Och som ni ser blir jag kvar har, UD har sagt att det ar lugnt bla..

Och for att lugna er lite till sa bor vi hos polisen hela veckan i Mumbai och aven i Thane sa jag tror vi kommer bli mer an val omhandertagna. De funderar pa att hamta oss pa tagstationen med polisbil i Thane. Det kan bli intressant.


Idag har vi haft en forelasning om globalisering. Den var verkligen otroligt intressant. Sedan hade jag mitt individuella samtal med lakshmi och nu kanns allt riktigt bra igen.



OCh japp jag badade i den fina poolen, det var hur skont som helst! Brande ryggen lite i solen och at god mat! En kille holl pa att fa en bit av en palm i huvudet men den missade tack och lov. OCh det var ingen liten bit palm som ramlade ner heller. Tva killar hjalptes at att bara bort den. Traffade en trevlig amerikansk spatant och hennes mamma som var annu mer spatant och sa har jag vaxat benen pa salong. nU kan jag titta pa dem utan att ma illa igen och det gjorde inte sa farligt ont. Ska defenitivt gora om det innan jag aker hem.

Nej dags att dra hem och tvatta. Har inga underklader haha.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Emsipems! Jaså ni ska bli polisfall! Jag är nöjd med alla säkerhetsgrejer!! Vi åker ju också bort nu, åker till Gertrud onsdagkväll och till Lanzarote fredag tillbaka ännu nästa fredag. Så hemma igen efter den helgen. Men då hörs vi när du kan! Ha det trevligt, men var inte ute på egen hand! Sköt om dig! Kramar farfars

2010-02-15 @ 23:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0