I Mumbai

Okej nu sitter jag pa ett internetcafe i Mumbai. Allt ar bra med oss men det ar varmt som fan och vi lekar turister. JAg har typ hamnat i shoppingkoma, orkat\r helt enkelt inte shoppa just nu fast det finns massor. Fast det ar typ samma saker i varje stand. I stil med Selanger marknad. Och det finns massor i kvadrat.

Vi har iaf varit och besokt Elephanta Caves, Ett museum, en konstmuseum, Gateway of india, Cafe Leopold, Colaba street, Fasion Street osv. Vi har verkligen fullt upp. Och jag fotar det mesta om jag orkar.

Pa sondag aker vi till Thane och borjar ha schemalagd praktik igen, har skulle vi vara medvetna turister. Vad nu det egentligen innebar?

Mycket annat har vi liksom inte gjort, varit ut och atit, flangt runt och svettats floder ungefar. Men det ar roligt.

Vet inte riktigt hur planen ser ut for ikvall, kanske lite middag och eventuellt en guidad busstur. MEn fan vad det gar pengar.

Vi hors senare.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0