Sista dagen i Mumbai

Hej hej! Idag aker vi fran Mumbai till fororten Thane dar vi ska tillbringa en vecka med att lara oss om psykisk ohalsa och behandling. Jag tror det kommer bli kul. Ska bli skont med lite struktur och schema igen. Efter det blir det semester i 2 veckor och det ska bli skont. Mumbai har varit speciellt och roiligt men idag ar jag sa sjukt trott att jag tror jag tar och dor. Ar helt knackt och behover nog mest bara sova och vara lite ifred. Fast det kommer bli svart men jag ska forsoka. Sa det var val allt, jag far beratta mer om Mumbai vid ett senare tillfalle, men det har varit allt fran kultur, historia, rattor, forodelse, kackerlackor och ol i en salig blandning. Lite dyrt lyxliv har vi ocksa levt. Men det far man val unna sig ibland. Nej nu ska jag sluta.. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0