Thane 3

Jag ar kvar i Thane och imorgon ska vi borja en kurs i REBT, som KBT fast lite annorlunda typ. Sedan borjar semestern. Ska bli skont som fan.

Den har veckan har varit jatteintressant verkligen. Vi har lart oss massor om psykisk halsa vilket jag tycker ar jatteintressant. Men en del statistik var lite skrammande ocksa. Som att om du liter av deppression ar risken 50% att du far aterfall, om du far ett aterfall ar risken 90% att du far ett till. Sen kan du bli tvungen att ata medicin for resten av livet om du fortsatter fa aterfall. Kandes ju sadar att hora men det ar val bara att acceptera.

Vi har verkligen lart oss massor, som vanligt. Vi gor ju inte sa mycket annat har. Men det ar kul..

Igar var vi ivag och skulle kaka men hamnade i HERREGUD, japp jag dopte det till det. Med andra ord hamnade vi i utkanten av stan... Och var som sno i sahara. Vi hade ett helt koppel med grabbar som ville snacka och kasta vattenbalonger pa oss..

Har en liten dipp i humoret nu, det ar sa hogt tempo och sa att jag blir ratt slut. Men det kommer nog ge med sig bara semestern borjar och man far vila lite.

Ja det var val den uppdateringen. Jag borjar sakna bokstaver med ring eller prick ovanfor, min dator sa jag kan lagga upp bilder och sa. Men men den finns ju i Pune sa bara jag kommer tillbaka ska ni fa se.

Nu ska jag nog aka hem och sloa lite..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Gertrud Jakobsson

Hej Emma Pemma! Hoppas du har det fortsatt bra. Igårkväll kom vi hem från Lanzarote, vi har heft en helt underbar semester med mormor och morfar (läs farmor och farfar!) Vi har solat, badat, ätit och druckit gott och hyrt bil och sett oss omkring och haft det just så underbart som man vill ha det på en semester. Jag skickade iväg dem med tåget från Uppsala i em så de är i Ånge 19,07 ikväll . Nu har vi ätit en god middag och ska bänka oss framför melodifestivalen... sköt om dig, vi älskar dig. Kram och kläm från oss. /Gertrud

2010-02-27 @ 19:12:28
Postat av: Farmor

Ja, precis så! Vi pratade ju med varandra då på tåget. Än en gång tack för brev och örhängen! Men att de låg kvar i ett öppet brev hela vägen är ju otroligt! Här har det kommit massor av snö och varit nere på -r4 grader medan vi varit borta. Lite skillnad mot där du är! Ha trevligt nu och var försiktig på resan! Kram Hjärtat! Farmor

2010-03-01 @ 01:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0