The Academic Advisors

Idag har jag inte sa mycket att skriva, vi hade bara seminaru\ium igar emd handledraren och jag bokade en tid for individuellt samtal. Kande att jag behovde det innan vi drar ivag i en manad. Innan det ja da bloggade jag ju lite och sa.

Idag har vi varit a\pa en organisation som heter The Academic Advisors som bedriver en mangd projekt. Det var jatteintressant att lyssna pa dem idag. Vi pratade mycket om prostitution och HIV/Aids som den har veckan skall handla om. JAg har tagit massor med anteckningar och funderat massor. Sa nu ar man helt slut.

Jag och Susanne skulle egentligen varit pa resebyran nu och bokat biljetter for semestern men vi kom hem sa sent sa vi inte hann. Istallet fic\xar jag nu sa jag har pengar pa kontot och sa sa far vi ta det imorgon. Sant som hander. Imorgon ska vi pa studiebes;k sa det ska bli otroligt intressant.

Vi fick ocksa se en jattebra powerpoint idag om sjalvkansla, ska skriva av historien nar de mailat den. Vi fick aven se en bra dokumentar om prostitution.

Nagot viktigt jag lart mig har nere ar hur viktigt det ar att kampa for det man tror pa och att en enda manniska kan astadkomma massor. Vi far inte bara satta oss ner och acceptera att saker ar som de ar. Och vi maste dessutom kunna prata for var sak. Mycket intressant.

Nej nu ska jag lagga ner det har och ga hem.

Ciao

Kommentarer
Postat av: FarmorFarmor

Hej Emsipems! Kul att läsa! Du lär dig ju massor! Vart ska ni ta vägen nu då? Vi har varit till stan idag så jag har provat ut 2 par glasögon. Fårdem om 3! veckor. Ha det gott! Farmor

2010-02-08 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0