Det går inte bra nu

Just nu är livet inte direkt roligt. Min C-uppsats gick åt helvete, men det ska vi försöka fixa. Förhoppningsvis löser det sig men det är tungt just nu. Usch är så man blir alldeles knäckt emellanåt. Jag är så le på att det alltid ska strula. Trött som en gnu är jag också för jag kan inte sova. Blir bara någon timme här och någon timme där.

Nu sitter jag på skolan och väntar på att Linda ska hjälpa några klasskompisar med nåt. Själv orkar jag fan inte ens tänka. Vi ska hem till Linda sen och göra klart den individuella uppgiften efter senaste kursen plus att vi ska försöka rädda min uppsats. Hoppas det går ganska snabbt. Sen tänkte vi dejta Brad Pitt och George Clooney. Kommer fan behövas. Choklad ska jag införskaffa också, det förtjänar jag verkligen!

Grupparbetet gick iaf bra. Vi är godkända men det blev ganska komiskt. Vi lyckades chocka läraren, och det gör man inte varje dag. En brud tog och somnade, jag fattar fan inte hur man kan betee sig på det djävla sättet! Fy så respektlöst. För det var inte för att vi var tråkiga. Vissa vet helt enkelt inte hur man beter sig.


Nej nu orkar jag inte skriva mer.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Johanna

skickar en massa kramar och virtuell choklad

2010-01-13 @ 20:02:36
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0