Full speed ahead!

Jaha så var det mitt i natten igen då. Som vanligt rinner dagarna bara iväg, och alldeles för fort går det. Men jag fan är jag produktiv numer. Vaknade vid 12:00, inga pengar från CSN så fick bli kvar hemma. Skrev klart C-uppsatsen, så nu får vi se hur det går. Linda skulle kolla på den imorgon och se om jag fått till det. Det tog typ hela dan att få till det. Eller ja, jag pratade liiiite för mycket i telefon med Myrman också. Men det är ju inget ovanligt.

Mer nostalgi, mer Takida när de var som bäst!


När jag var klar med det bar det av till stan där jag skulle käka middag med Linda och Linnea. Ringde Madde på bussen på väg in, det var inte alls populärt då människan är typ halvdöv. Men det fick hon leva med, har inte tid annars. Vi dskuterade hur jäkla många det är i vår ålder som ska ha barn nu igen. Varför? Vem vill ha barn nu? Dessutomhar det tydligen brunnit i Lindexhuset igår eller nåt så halva storgatan var avstängd. Fick gå en omväg för att ta mig fram till där Linda var.  Det visade sig att Linda och Linnea var på shoppigtur så jag fick valsa runt i stan en timme eller så som Lindas lilla svans. Hon skulle ha täckbyxor men försöken var fruktlösa. Jag kollade in lite böcker jag ska köpa imorgon när pengarna äntligen kommer. Kollade även möjlighterna att växla innan jag åker.

Sedan bar det av till Samuraj för Sushi (sishi sushi sushi) och vårrullar. Mycket gott, som vanligt! Men jag blev snuvad på klubban denna gång. Hmpf sånt gillas inte. Men men. Bjöd Linda på maten, är skyldig henne både ett och annat för den sista tiden.

Hem igen och bar ner lådor i Nannas förråd, ringde Myrman för att få lite sällskap och började reda upp i röran som kallas min lägenhet. Så nu har jag ordnat sminket och alla smycken, samlat ihop alla papper och annan skit som ska slängas, rensat ur städskåpet, betalat räkningar (URK HATA HATA HATA), fixat adressändring och ja pillat med lite av varje. Så imorgon har jag ännu mer som ska bäras ner i Nannas förråd. Och då kan jag nog dessutom börja packa efter att jag varit på stan och shoppat. Planerar att shoppa halvt ihjäl mig! Haha nejdå, kan inte för ska försöka resa lätt. Lär gå åt skogen.

Fatta att en tillfällig adressändring kostade 600 kr!!!!!!!!!!!!!!! Jag trodde fan jag skulle svimma. För student eller ungdom ja det var man tydligen bara mellan 15 maj och 30 september. Hur fan de då tänkt. Men men, folk är dumma i huvudet.

Har en att göra lista för imorgon som är typ en halvmil lång. Ska bla sälja böcker, kopiera en massa papper, shoppa, växla pengar, packa, lämna tillbaka böcker på biblioteket, ja och lite annat. Jag kommer helt klart ha det jag gör. Dessutom måste lägenheten typ flyttstädas och jag måste slänga ner de kläder jag inte ska ha med mig i en sopsäck. Sen måste jag iväg och panta lite flaskor, slänga all skit som ska slängas och ja säkert nåt mer jag glömt just nu. Herregud jag kommer behöva sova i en vecka efter det här!!! Sen ska vi inte prata om inköpslistan! Jisses!

Nej nu är det dags att sova, måste upp kl halv 7 imorgon. FY FAN säger jag bara!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0