Inget mer att skriva...

Idag har vi bara haft ett seminarium på skolan, pratat om kulturskillnader och kulturkompetens. Jätteintressant.

När vi kom hem orkade vi ingenting utan slappade i lägenheten, jag bloggade lite, åt middag och nu sitter vi här. Maria pluggar, jag lägger in alla inläggen och bilderna och snart ska vi dra hem.

Blir nog en tidig kväll ikväll, imorgon ska vi träffa resebyrån. Sen är vi lediga på söndag och då ska jag hämta mina tunikor..

Men nu är jag le på att sitta här så..

Ciao

Kommentarer
Postat av: linnea

Vad roligt du verkar ha det, jättekul att läsa iaf! Ångrar lite att jag inte hängde på... såklart, haha.. Fortsätt att ha det riktigt jäkla bra! kram

2010-01-29 @ 21:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0