Jobbig dag

Idag har det varit mycket, har bland annat hamtat ut mina tunikor oh de var fina, 3 roda och en bla, men tyckte nog de var lite tranga i armarna iaf. MEn det ar latt fixat med nal och trad.

En tjej har varit tvungen att aka hem pga kris i familjen vilket var jattejobbigt och jattetrakigt. En annan tjej ar sjuk sa det ar verkligen lite kris i var lagenhet just nu. Jag ringde pappa en stund och det var skont att hora rosten pa honom men jag var tvungen att grata lite efterat. Har varit lite for mycket den sista tiden. Men sa ar det val, jag har repat mig nu. Men lar bli fler sadana breakdowns de har veckorna skulle jag gissa pa. Alla lar fa ett antal dippar i humoret.


Annars har jag inte gjort sa mycket idag, orkade inte slapa med min dator ner sa ni far leva med min prick och ringlosa stavning. Vem orkar bry sig liksom.  Men vi blev rejalt lurade av rickshaw foraren idag. Han hade verkligen ingen aning om vad han holl pa med och forsta gangen jag var lite akradd. Vi holl pa att plocka lite for manga cyklister. MEn vi kom hem tillslut, lite fattigare an vad vi gillade men det handlade anda bara om ca 20 kr allt som allt sa inget att braka om. Men nar han ville ha 10 rs till fick jag fan nog och tog upp lappen med priserna och sa blankt nej! Efter den akturen, via ett omrade som inte kandes direkt sakert med hans oformaga att hitta och lite for nara till krockar fick han fan inte ett ore mer an han det stod pa mataren. Speciellt inte eftersom mataren gick for fort och han stannade och tankade med mataren igang. Glom det! 

Imorgon borjar praktiken pa riktigt och det ska bli jattespannande. Vi ska halsa pa en indisk familj imorgon, eller snarare folja med en socionomstudent hem och ata lunch. Valdigt spannande.

MEn jag skriver mer om det imorgon!

Ciao



Kommentarer
Postat av: lulle

Tjena! Vad tråkigt att de är lite kaos. Tur att det skänns lite bättre i alla fall. Vi saknar dej jätte mycket här. Du är lite långt borta. Lite avundsjuk är man väll också. vi alla mår bra.

Jag hoppas det går bra i morgon...sänder dej en tanke och tre solar..

många kramar lulle

ps som tindra säger..hoppas du har mycke solkräm...S..

2010-01-31 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0