Myspysfredag

Har haft en sjukt trevlig kväll inne hos Nanna och (numera) Bubba. En mycket trevlig kväll med Singstar, Buzz, kortspel, bra musik och trevliga diskussioner om alla möjliga ämnen. Kan man tillbringa en fredagkväll/natt på ett bättre sätt? Jag tror inte det iaf. Så nu är jag hemma igen, inte för att jag rört mig långt, 10 meter i korridoren på sin höjd. Livet kändes riktigt ljust ikväll och nu känner jag mig mer peppad att sätta igång med det sista på opponeringen jag ska ha på måndag. Och jag är ärligt riktigt nöjd med att de missade bussen så de aldrig tog sig från förfesten så jag fick vara med lite till.

Slänger in en bild på en sjukt cool musiker. Inte varje dag man ser en lastbil med så snyggt lackerad förarhytt!


Har varit en halvproduktiv dag idag. Catta skulle ha kommit och hälsat på men hon svimmade i morse så det blev inget. Det var riktigt trst, var länge sen vi bara hängde och nu är frågan om vi hinner innan jag drar. Jag hoppas verkligen vi hinner. Skulle inte kännas helt bra att åka till Indien i 15 veckor utan att ha hunnit träffa henne. Så får boka in en ny dejt tror jag. Så istället för det har jag städat lägenheten och filat på lite annat som behövde göras. Men mest sov jag nog ikapp det jag missat senaste tiden. Det behövdes verkligen. JAg måste ha varit sjukt förvirrad i morse. Tydligen hade jag ringt upp Linda i morse men när hon svarade var det alldeles tyst. Så hon ringde upp mig, och väckte mig. Jag hade uppenbarligen råkat ringa upp henne i sömnen. Så när hon ringde var jag totalförvirrad. Jag måste ha tryckt på fel knappar när jag stängde av alarmet eller nåt. Haha. Sedan försökte jag och Linda via telefon lösa situationen med våran redovisning av grupparbetet nästa vecka. Så jag ringde läraren och försökte fixa, men det ser mökt ut så håll tummarna!

Nej frågan är om man skulle fila lite på opponeringen innan man dejtar kudden. Kan nog ändå inte somna än.

Jag fick by the way en riktigt fin komplimang idag. Vissa komplimanger slår fan högre än alla andra. Den löd "Du är verkligen riktigt lätt att prata med". Och när man pluggar till socionom och verkligen brinner för det är det bland det finaste någon kan säga till en. Jag blev faktiskt riktigt glad då jag tycker det är jätteviktigt att man är en sådan person som folk känner att de kan prata med, oavsett vad det handlar om, när man vill jobba med människor. Sådana kommentarer är  speciellt uppskattade när de kommer från människor som har svårt att öppna sig.

Nej nu ska jag nog plugga lite och sedan sova gott med gott samvete..  

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0