Packar och stökar på..

Nu jäklar händer det grejer här hemma. Idag har jag packat lådor som ska ner i Nannas förråd där de ska få stå och invänta min hemkomst. Gick ganska bra men har lite kvar. Behöver rensa sminklådan bland annat och göra iordning neccessären för avresa. Men det mesta annat är packat i lådor som ska bäras ner. Sen har jag laddat min MP3 också. Tror jag fick till en rätt bra blandning. Jag har ju så förbannat mycket musik så det blir svårt att välja. Förutom det har jag rensat en djävla massa papper och satt in i pärmarna där de ska vara och gjort iordning en pär som Linda ska få så hon kan fixa en del grejer åt mig när jag är borta. Som att söka sommarkurser. Det enda som hon saknar nu är min e-legitimation. Får försöka fixa det på nåt sätt.

Slänger in en av låtarna jag lagt in idag. En riktig gammal goding från ens vilda ungdom. Vilken nostalgi. Passar ju bra när jag ska åka till värmen. Sommar och Takida.



Har en hel del kvar att göra. Som adressändring, betala en del räkningar, shoppa lite, fixa automatiska överföringar på kontot, växla pengar, packa väskorna, kopiera en mängd saker, ringa Telia och Comhem, storstäda och ja en massa annat jag inte orkar tänka på just nu.

Dessutom har jag lite kvar på uppsatsen som måste fixas. Jag fattar fan inte hur jag ska hinna med allt men på nåt sätt sak det nog gå. Det måste gå. Men det mesta brukar lösa sig i slutändan. Bara man ger sig fan på det.

Så jag har hela veckan schemalagd skulle man kunna säga. Men kul det med. Synd bara att jag skulle behöva sova i en vecka för att återhämta mig. Det har varit tufft nu på slutet. Så illa att jag inte direkt varit trevlig att ha att göra med. Har fått be en del personer om ursäkt faktiskt. Även om de förstod varför så känns det bra att be om ursäkt.

Nej nu ska jag väl återgå till att fixa och dona lite..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0