Snabba puckar

Hej hej!
Blir ett till jobbigt meddelande da jag inte orkade vanta mer pa att fa koppla in min dator sa ska bara skriva lite snabbt har. Allt gar fortfarande bra och det ar roligt. Idag var vi lediga sa jag Helene och Susanne var pa shoppingtur. Sjukt billigt japp japp. Nar vi kom hem passade vi pa att tvatta lite och jag fargade mina vita trosor bla. Haha. Men men sant som hander. Imorgon har vi seminarium med handledaren. Sa det blir nog bra. Nu ska jag hem och sova sen och far skriva en langre uppdatering imorgon och svara pa alla fragor.

Grattis till mig och gruppen ocksa for varat A pa samhalskursen! Wiiiiiiiii!!!!!!

Nej nu ska jag dra igen.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi är bäst! Bara att konstatera=D

2010-01-27 @ 20:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0