Stressad

JAg varken hinner eller orkar blogga just nu, och då har jag ändå massor att berätta. Som nyår, det var kul, eller vad som hänt senaste tiden, för det är en del kan jag lova. Istället påminner jag nog mest om en skållad råtta som jag kutar omkring och fixar och donar. För det är intensivt nu. Djävligt intensivt. Jag åker till Indien om två veckor. TVÅ VECKOR! Jag tror jag dör. Tog sista vaccinationen igår och fick göra det ensam för Lindas bil läcker olja och behvde träffa en bildoktor. Men det gick bra, jag tror det senaste halvårets hackande i mina armar har botat mig mot nålfobin. Dessutom har jag nu börjat ta Ducoral mot kolera. Det är ett vaccin man dricker som smakar rent vidrigt. Jag får bara ner det med guds hjälp och en tandborste typ! Urk usch och fy.

Jag har en att göra lista som är typ 3 sidor lång och jag vete fan när jag ska hinna med allt. På måndag ska jag opponera, på tisdag är jag respondent och får veta hur det gick på min c-uppsats. Nervöst!!! Dessutom har vi redovisningar på grupparbetet nästa vecka. Så nästa vecka kommer bli jobbig. Dessutom väntar jag på att mina pengar från csn ska komma så jag kan köpa det jag behöver köpa inför Indien. Skickade in sista papperen igår så nu är det bara att hålla tummarna.

Slänger in ett klipp med Chris Daughtry. Han är såå bra.

Ja appropå det där jäkla grupparbetet måste vi hålla tummarna för det också, som att vi får ett rum vi kan köra vår redovisning. Vilket ser sjukt mörkt ut. Bara att hålla tummarna..


Verkar som att hela mitt liv just nu går ut på att hoppas på att allt ska lösa sig på något mystiskt sätt. Jag får liksom göra så gott jag kan..

Nej nu ska jag förberda opponeringen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0